Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows schaalt verkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-Tweakers,

Ik heb op het moment twee beeldschermen, een van 1440*900 en een van 1600*1050.
Hiervan heb ik de grote nu als hoofdbeeldscherm staan, maar omdat ik wil gamen op mijn kleinere beeldscherm (ivm dat deze recht tegenover me staat, en de grote schuin ernaast).
Maar als ik die dan hoofdscherm maak, krijgt de grotere zwarte balken rond de achtergrond, kan dit verholpen worden?

Groet Yorick Smilda

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dat je zwarte balken krijgt ligt volgens mij enkel aan het feit hoe Windows met de wallpaper omgaat. Is dat het enige probleem waar je last van hebt? En heb je zelf al naar een mogelijke oplossing gezocht?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ander achtergrondplaatje nemen :+

Dit zou eerder in Windows Clients horen, maar ook in dat subforum is het de bedoeling om in de topicstart de resultaten van de eigen zoektocht te geven. En om meer geduld te hebben: het is niet de bedoeling om binnen 24u je topic 'omhoog te schoppen', zeker bij zoiets waar er geen brand is... Kortom: check ajb Het algemeen beleid #topicplaatsen nog eens.

Mocht er iets anders aan de hand zijn dan een achtergrondplaatje: open in Windows Clients gerust een nieuw topic maar geef dan wel meer aan over hoe en wat je hebt geprobeerd om het op te lossen (zoals verschillende drivers proberen - zie ook andere topics over beeldschermproblemen).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.