Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:55
Aanbieding uit de folder van Belcompany: Samsung Galaxy Note II voor €199. Zo'n 150 euro goedkoper dan de laagste notering in de Pricewatch.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5551189/note2.jpg

Gaat naar alle waarschijnlijkheid om een los toestel en zal alleen zijn te verkrijgen bij winkels, onduidelijk is overigens hoe groot de voorraad is.

[b]Actie is vanaf 6 januari en gezien de advertentie is de Note II alleen bij winkels te verkrijgen, dus dat abonnement online heeft hier niks mee te maken.

[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 05-01-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

Puike aanbieding, alleen denk ik dat ik wrs te horen ga krijgen:

Sorry, maar die hebben we helaas niet meer op voorraad (als die uberhaupt op voorraad was). Wij hebben wel de Galaxy Note III op voorraad, nu met onze nieuwjaarsactie erg voordelig i.c.m. (duur) abonnement :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-06 14:15
Het hangt er vanaf om welke versie het gaat. De 3G versie is er vrijwel niet meer, slechts enkele stuks.
Van de 4G versie hebben een aantal winkels geen voorraad meer maar de meeste wel.
even morgen afwachten.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
van TheZohan in het andere topic:
Deze prijs klopt ook. Het betreft echter de 3G variant, waar er landelijk nog maar enkele van op voorraad zijn en waar er geen nieuwe voorraad van binnenkomt ;) Het is dan ook een echte op=op ruiming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-06 19:51

two

http://www.belcompany.nl/...sung-Galaxy-Note-II-Grijs

*knip* Laat dat soort opmerkingen svp achterwege.

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 05-01-2014 14:27 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thelanorth
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-04 09:54
Ja er staat geen prepaid aanbieding ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 05-01-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
niet zo snel oordelen

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 05-01-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06 18:26
Medione1210 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:41:
van TheZohan in het andere topic:
Deze prijs klopt ook. Het betreft echter de 3G variant, waar er landelijk nog maar enkele van op voorraad zijn en waar er geen nieuwe voorraad van binnenkomt ;) Het is dan ook een echte op=op ruiming
Daar moet ik mogelijkerwijs op terug komen
Wat ik tot dusver heb kunnen uitvinden:
- Er zijn (landelijk) maar enkele (richting de 10) 3G exemplaren op voorraad, deze zijn voor zover ik weet gereserveerd of doa
- Het is niet bekend of 4G toestellen meedoen met de actie (ik denk persoonlijk van niet). Dit zal morgen duidelijk worden als de kassaprijzen worden aangepast. Mocht de 4G versie meedoen is er een wat ruimere voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-03-2024
Er zijn 2 hardware versies van de Note 2.
N7100 3g
N7105 4g
Aangezien er een prijsverschil zit tussen beide types zal dit hier enkel de 3g versie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
The_Zohan schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:44:
[...]

Daar moet ik mogelijkerwijs op terug komen
Wat ik tot dusver heb kunnen uitvinden:
- Er zijn (landelijk) maar enkele (richting de 10) 3G exemplaren op voorraad, deze zijn voor zover ik weet gereserveerd of doa
- Het is niet bekend of 4G toestellen meedoen met de actie (ik denk persoonlijk van niet). Dit zal morgen duidelijk worden als de kassaprijzen worden aangepast. Mocht de 4G versie meedoen is er een wat ruimere voorraad.
Kan ik ook naar een Vodafone winkel toegaan? Net gekeken op de site van BelCompany om de dichtstbijzijnde winkel te vinden, maar bij mij geeft die de Vodafone shop aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
NotSoSteady schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:00:
[...]

Kan ik ook naar een Vodafone winkel toegaan? Net gekeken op de site van BelCompany om de dichtstbijzijnde winkel te vinden, maar bij mij geeft die de Vodafone shop aan.
Nopes. VF en BC hebben eigen prijzen en aanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk.drol
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik alkmaar centrum niets op voorraad. Zojuist geweest en ze adviseerde me rond te bellen om iets te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 528711

Ik ga morgen wel even naar de Mediamarkt :), ik zie dat hij bij enkele winkels op voorraad is.
Tip als je er ook naar toe gaat, ga gelijk naar de servicebalie en niet naar de verkoper, als je de prijs van Belcompany wilt.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 528711 op 05-01-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Anoniem: 528711 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:10:
Ik ga morgen wel even naar de Mediamarkt :), ik zie dat hij bij enkele winkels op voorraad is.
Tip als je er ook naar toe gaat, ga gelijk naar de servicebalie en niet naar de verkoper, als je de prijs van Belcompany wilt.
Dat is inderdaad wel een slimme! Morgen eens uitproberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
  • Laatst online: 29-06 19:01
Ik ga ook wel morgen naar media markt den haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Zohan schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:14:
[...]

Dat is inderdaad wel een slimme! Morgen eens uitproberen :P
Ik heb wel eens vaker problemen gehad met de laagste prijs garantie bij de Mediamarkt, dat de verkopers zeggen: 'Ja ik kan niet met de prijs meegaan'. Je moet dan gewoon naar de Servicebalie gaan en zij kunnen dit wel regelen. (Dit is mij vertelt door iemand van de servicebalie van de MM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gupster schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:16:
Ik ga ook wel morgen naar media markt den haag
Niet op voorraad bij MM Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-06 04:35

BPP

Anoniem: 528711 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:16:
[...]

Ik heb wel eens vaker problemen gehad met de laagste prijs garantie bij de Mediamarkt, dat de verkopers zeggen: 'Ja ik kan niet met de prijs meegaan'. Je moet dan gewoon naar de Servicebalie gaan en zij kunnen dit wel regelen. (Dit is mij vertelt door iemand van de servicebalie van de MM).
Meestal kijken ze online of iets op voorraad is bij andere winkels. Verwacht niet dat ze meegaan met deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Ze zullen wel gaan bitchen over het OP=OP gedeelte, 'nee sorry meneer wij gaan niet mee met dit soort acties'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
hoe kan je die voorraad zien? van MM. ik keek naar rijswijk of eindhoven. allebij 1-2 dagen ophalen ofzo. bedoel je zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gupster schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:26:
hoe kan je die voorraad zien? van MM. ik keek naar rijswijk of eindhoven. allebij 1-2 dagen ophalen ofzo. bedoel je zo?
Wanneer er staat: 'Afhalen in 1-2 dagen', dan is het product niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
ja zag net heb probeerd met Amsterdam Arena. daar was direct afhaalbaar. helaas voor mij . Ik ga gewoon morgen Bel company bellen of hier op het forum lesen of wel de 4g meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-06 22:58
Welke HTC Medialink is dat? Is dat een hele oude versie of ook een goede aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
Joostje123 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:30:
Welke HTC Medialink is dat? Is dat een hele oude versie of ook een goede aanbieding?
ik denk je zit in de foute topic..... hier gaat over de Galaxy Note 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De N7100 is alleen op voorraad bij de volgende Mediamarkten:
- Amsterdam Arena
- Groningen
- Rotterdam Alexandrium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-06 19:51

two

Anoniem: 528711 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:36:
De N7100 is alleen op voorraad bij de volgende Mediamarkten:
- Amsterdam Arena
- Groningen
- Rotterdam Alexandrium
Laat dan maar zitten... Allemaal 75km+ van m'n huis...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-06 13:42

Trackerfire

BTC HODLER

Mediamarkt alexandrium geeft m niet mee voor deze prijs hij moet ruim op voorraad zijn bij de andere winkel willen ze meegaan.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trackerfire schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:17:
Mediamarkt alexandrium geeft m niet mee voor deze prijs hij moet ruim op voorraad zijn bij de andere winkel willen ze meegaan.
Dus een filiaal mag haar eigen voorwaarden hanteren? De LPG op de website kan je dan net zo goed schrappen, daar staat namelijk niks over de hoeveelheid voorraad, het woord "ruim" is ook vrij arbitrair :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-06 07:29
Ik ga zo naar de MM in groningen, moet ik dan ook de folder (heb ik nl niet) meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Net ook naar de Belcompany geweest voorraad is al gereserveerd door eigen personeel. Je grijpt dus vrijwel zeker mis.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door eigen personeel... Briljant! En daarna zijn ze weer op marktplaats te vinden met een meerwaarde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Trackerfire schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:50:
Net ook naar de Belcompany geweest voorraad is al gereserveerd door eigen personeel. Je grijpt dus vrijwel zeker mis.
Hahaha, dit keer is het personeel wel alert. Ik weet zeker dat er 1 medewerker het heeft gespot o.i.d. die alert genoeg was. Rotstreek van het personeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
heb een beetje zitten rond bellen maar ze hebben haast nergens iets op voorraad is typisch BC hadden ze ook toen der tijd met die galaxy camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als er binnen een halve dag 10 mensen bellen of langskomen voor hetzelfde toestel, gaat er bij het personeel natuurlijk wel een lampje branden, ze zijn niet geheel achterlijk...

Conclusie: in de winkel niet op voorraad, de LPG bij de mediamarkt gaat 'm ook niet worden. Het enige wat rest is morgenmiddag even op marktplaats kijken, je betaalt er hoogstwaarschijnlijk meer voor dan die 199 euro :+

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 516869 op 05-01-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-06 13:48

DancePlaza

ninja

je kan ook de saturn of bcc proberen, folder mee moet genoeg zijn, anders ff vragen op de op papier willen bevestigen dat ze niet mee kunnen met de prijs.

ervaring met de dixons ipad 3 actie ;)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Laatst online: 23-04-2024
Hoe werkt die laagste prijs garantie eigenlijk van de mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

DancePlaza schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:15:
je kan ook de saturn of bcc proberen, folder mee moet genoeg zijn, anders ff vragen op de op papier willen bevestigen dat ze niet mee kunnen met de prijs.

ervaring met de dixons ipad 3 actie ;)
Op de website van Dixons stond tenminste nog dat die op voorraad was (wat achteraf onjuist was tho), bij BC is dat bijna niet te controleren. En de lui van de MM zullen wel denken, waarom je hem dan niet lekker daar gaat halen. :P Maar ik ga morgen denk ik ook maar een poging wagen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk is de LPG vrij onlogisch. Je betaalt op dat moment evenveel als in de andere winkel... zoals mijn voorganger al zegt, waarom haal je het dan niet gewoon in die andere winkel? :P

Maar goed, leuk psychologisch marketing trucje om het gevoel te geven dat je altijd de laagste prijs betaalt, doen bepaalde supermarkten ook. In het zeldzame geval dat de consument aanspraak wilt maken op deze regeling, dan wordt er regelmatig moeilijk gedaan.
Ben benieuwd wie het morgen lukt, laat de foto's maar komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-06 12:12
loll schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:29:
Hoe werkt die laagste prijs garantie eigenlijk van de mediamarkt?
Meestal toon je aan waar het goedkoper is, dan gaan ze een half uur lopen zeuren/navragen etc, dan komt een die hoger is dan een verkoper die zegt dan meestal nee gaan we niet in mee. Vervolgens vraag je naar zijn chef, die gaat dan ook een half uur moeilijk doen tot je hun eigen voorwaarden erbij gaat pakken.

En dan met veel zeuren krijg je het voor die prijs. Is niet bij iedere MM zo maar de meeste zijn gewoon een stel zuurpruimen en gewoon heel bot en onvriendelijk als je met laagste prijs garantie aankomt.

Ik vind het wel vermakelijk soms als ik genoeg tijd heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd voor die paar euro. Tenzij het echt een paar honderd euro scheelt, dan neem ik het maar voor lief om een half uur voor paal gezet te worden door het personeel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Cyclonic schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:27:
[...]

Meestal toon je aan waar het goedkoper is, dan gaan ze een half uur lopen zeuren/navragen etc, dan komt een die hoger is dan een verkoper die zegt dan meestal nee gaan we niet in mee. Vervolgens vraag je naar zijn chef, die gaat dan ook een half uur moeilijk doen tot je hun eigen voorwaarden erbij gaat pakken.

En dan met veel zeuren krijg je het voor die prijs. Is niet bij iedere MM zo maar de meeste zijn gewoon een stel zuurpruimen en gewoon heel bot en onvriendelijk als je met laagste prijs garantie aankomt.

Ik vind het wel vermakelijk soms als ik genoeg tijd heb :+
Daarom vermijd ik de MM....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 21:47

zap8

do ya wanna bump

MM en Saturn hebben dezelfde laagste prijsgarantie en daar staat bij e:

e. Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.

link:
https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70

Met andere woorden als je met de folder aankomt kan je het gewoon vergeten omdat het een op=op opruimings artikel betreft

BBC verkoopt de de Note 2 niet meer dus dat is ook geen optie.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Laatst online: 02-02 13:13
In het verre verleden hebben ze gewoon het artikel uit het schap gehaald en gezegd "Uitverkocht"
En dat landelijk gedaan. Bewijs jij maar het tegendeel. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 12:50
Is die afbeelding van de folder ook al ergens online te vinden? Op belcompany.nl vind ik alleen de oude folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Dat hebben ze (BC) eerder gedaan met o.a. de Nokia Lumia 800 en de Sony Xperia S.. Info erover plaatsen ze meestal op de dag zelf vanaf het moment dat de winkels opengaan.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-06 22:14
Het is dus nog onduidelijk om welke winkels het gaat :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 12:50
Net gebeld met Belcompany Leidschendam, maar hij schijnt dus helemaal nergens op voorraad te zijn. Betreffende verkoper vertelde dat ie net een uitgebreide discussie hierover met een klant had gevoerd en het hoofdkantoor om opheldering had gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Dan doet blijkbaar (zoals verwacht) de 4G variant niet mee. Dan waren er idd maar een stuk of 10 op voorraad (landelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Zwaar belachelijk dit soort dingen, ik zit er niet om verlegen, maar van dit soort zaakjes hou ik echt totaal niet. Op = op is leuk, maar als ze al op zijn voordat de verkoop begint is het natuurlijk een lachertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

NotSoSteady schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:31:
Zwaar belachelijk dit soort dingen, ik zit er niet om verlegen, maar van dit soort zaakjes hou ik echt totaal niet. Op = op is leuk, maar als ze al op zijn voordat de verkoop begint is het natuurlijk een lachertje.
"Een lokkertje" noemen ze dat
Ik vroeg bij BC: "Hebben jullie toevallig nog een losse Samsung Galaxy Note II"
BC: "Nee, die hebben we niet"
Ik: "Jullie verkopen de III zeker alleen nog maar"
BC: "Dat klopt, maar die krijg je natuurlijk niet voor E199"

Dat antwoord zei natuurlijk al genoeg, ik had het nog nieteens over de prijs gehad.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Probleem is, deze folders worden 1-2 maanden vantevoren al besteld. Toendertijd waren er genoeg op voorraad, maar daarna zijn er een hoop verkocht en dus blijkbaar niet meer besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
The_Zohan schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:34:
Probleem is, deze folders worden 1-2 maanden vantevoren al besteld. Toendertijd waren er genoeg op voorraad, maar daarna zijn er een hoop verkocht en dus blijkbaar niet meer besteld :P
Ja en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

The_Zohan schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:34:
Nee joh, dat is dagen/weken. Meer niet. Als er een nieuwe telefoon released is, dan staat ie er een week later al in, en dat komt echt niet omdat ze 2 maanden van tevoren al door een fabrikant zijn geinformeerd.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Richard schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:39:
[...]
Nee joh, dat is dagen/weken. Meer niet. Als er een nieuwe telefoon released is, dan staat ie er een week later al in, en dat komt echt niet omdat ze 2 maanden van tevoren al door een fabrikant zijn geinformeerd.
Nopes. Vaak liggen folders al een week of 2 voordat ze ingaan in de winkel. Die worden echt geruime tijd voordat ze ingaan naar de drukker gestuurd
Probeer alleen wat ondertiteling te geven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

The_Zohan schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:41:
[...]

Nopes. Vaak liggen folders al een week of 2 voordat ze ingaan in de winkel. Die worden echt geruime tijd voordat ze ingaan naar de drukker gestuurd
Dit ;) Toen ik vroeger bij de V&D stage liep (multimedia afd.) kon je al weken van te voren de folders al zien. Die lagen daar voor het grijpen tijdens de pauzes. Is niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
The_Zohan schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:41:
[...]

[...]

Probeer alleen wat ondertiteling te geven... ;)
Ik bedoelde eigenlijk; het is het probleem van BC dat ze ze nergens op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb er trouwens 1 bemachtigd, is Wel E205,03 geworden incl thuiskopieheffing.

Bewijs volgt!

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Richard schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:49:
Ik heb er trouwens 1 bemachtigd, is Wel E205,03 geworden incl thuiskopieheffing.

Bewijs volgt!
Knap, ik werk er en heb er geen :p (oke, ook niet echt 100% mijn best gedaan haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Ik heb er ook net een opgehaald voor ook 205 euro :)!!! Betreft de 4G versie :) bewijs upload ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Trackerfire schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:06:
Ik heb er ook net een opgehaald voor ook 205 euro :)!!! Betreft de 4G versie :) bewijs upload ik zo.
Bij BC of MM/Saturn/BCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Belcompany :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:48
Ik ga zo een poging wagen bij de BC in Oss.
Die gaat pas om 13.00 uur open dus ik ben benieuwd.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Lol ik kreeg doodleuk te horen de 4g versie doet niet mee en krijg je niet voor die prijs... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Trackerfire schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:06:
Wel de 4G, volgens de BC in mijn dorp ging het alleen om de 3G-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Nope echt de 4G versie :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

SgtElPotato schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:08:
Ik ga zo een poging wagen bij de BC in Oss.
Die gaat pas om 13.00 uur open dus ik ben benieuwd.
Haha BC in Oss.. Ik betwijfel het met die kleine winkel. Toch maar kijken straks als ik klaar ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrifeNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 15:51
Ik heb er 1 kunnen bemachtigen bij de BC Utrecht Binnenstad
Het betreft dus wel de 4G versie :)
Kosten 205,03 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Gerubu schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:20:
Ik heb er 1 kunnen bemachtigen bij de BC Utrecht Binnenstad
Het betreft dus wel de 4G versie :)
Kosten 205,03 €
Hadden ze er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrifeNL
nee helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 18:35
Kan er 4g bewijs hier geplaatst worden? Voor bij wie dat als excuus wordt gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/op2yc3.jpg

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Interessant, weet ik alleen niet of die van vandaag is :P. Maar ik geloof je wel, alleen de 4G-toestellen staan onder andere code in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 18:35
Met rekening erbij? zou fijn zijn voor de tweakers die nee krijgen te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrifeNL
Hoe kan ik een foto plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
ik kon ze niet dragen zoveel https://anonfiles.com/file/9fefe430612ca1217a52de192fc9db64
Gehaald bij de BC in het Sprookjesbos :>

[ Voor 19% gewijzigd door Medione1210 op 06-01-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrifeNL
https://www.dropbox.com/sc/nes9zt2i5c1kycr/CtlhktQpjw
het bewijs incl bon

[ Voor 36% gewijzigd door StrifeNL op 06-01-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-06 14:04
misschien het IMEI er even uithalen, lijkt me niet nodig hier en kan bepaalde individuen misschien op ideeën brengen.

Verder wel mooie actie!

[ Voor 10% gewijzigd door BeArt op 06-01-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dus.. in principe zouden ze de Note II 4G voor die prijs kunnen meegeven? Met als bewijs die foto uiteraard, en ja, ik zou je imei nummer ff blurren..

(bedankt voor de foto btw)

[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 06-01-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

hahaha, prachtig. Succes met de verkoop!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
De lokale BC zegt dat het in alle gevallen gaat om de 4G-versie :), als je er een kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

In Apeldoorn zijn ze iig uitverkocht (volgens de verkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrifeNL
iPodKiller schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:38:
Dus.. in principe zouden ze de Note II 4G voor die prijs kunnen meegeven? Met als bewijs die foto uiteraard, en ja, ik zou je imei nummer ff blurren..

Imei even doorgestreept

(bedankt voor de foto btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
waar heb je ze gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Laatst online: 23-04-2024
Zwolle ook net gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:10
Damn ik wil er ook 1 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Bij Bel Company Breda hadden ze direct bij de opening exact 0 toestellen liggen, beetje jammer weer.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
De vestigingen van BC in Den Haag hebben ze ook niet meer. Werd me wel verteld dat deze actie klopte.

[ Voor 31% gewijzigd door KngfCnns op 06-01-2014 13:07 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
BPP schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:52:
In Apeldoorn zijn ze iig uitverkocht (volgens de verkoper)
Sommige zijn ook gereserveerd door de verkopers, vind ik zelf ook wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-06 11:52
BC Hoogezand (of all places) liggen ze ook niet. :( Scheelt jullie weer een reis.

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:48
Belcompany Oss zijn ze allemaal al gereserveerd :(
Achja ik ben blij met mijn Note 3.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:10
Alkmaar maybe ? Dan kan ik er evt. enkele meenemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-06 22:40
Naar Zaandam hoef je ook niet te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:42
bussum, houten en utrecht ( roelantdreef) ook niet.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 17:04

Geckoo

Good news, everyone!

Den Bosch is leeg, oss had er 2 en ik ben de 6e (!) reserve.

Mensen al succes bij bcc oid met de lpg?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-06 07:29
Haren zijn ze ook al uitverkocht, en ik weet dat gisteren de BC in Groningen er nog wel enkele had liggen, maar daar zullen ze ook al wel doorheen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-04 15:21
Ik zal vanmiddag even de BelCompany hier in Drachten checken, hup SGS3 op de V&A en een Note II kopen :3

If I'm lucky!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
medewerker BC gesproken. Geeft aan dat er zeer waarschijnlijk geen toestellen meer zijn. Actuele voorraad klopt niet overal...... (meer)

Actie was zaterdag al ingegaan en toen waren de meeste al verkocht.

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-06 13:34
In drachten heeft een vriend net de laatste gehaald, helaas wou zelf ook wel een.
Pagina: 1 2 3 Laatste