Ik heb hem ook gekocht tijdens de sale, alle hulpdingen uitgezet, zonder enige vorm van oeffening de daytona 500 gewonnen op de op 1 na hoogste moeilijkheidsgraad in de stock auto zonder upgrades etc.... Dit is niet een moeilijke game
Graphics zijn goed, de theme ook, alle muziek, geluiden etc erbij horen lekker bij het NASCAR thema.
Ik DACHT eerst ook dat het een sim was, maar als je dan de visuele rookwolkjes ziet bij de auto voor je als je in draft afstand zit wordt al snel duidelijk dat het stiekem een arcade racer is met sim elementen ipv andersom.
Dat neemt trouwens niet weg dat ik het wel toffe game vind, niet alles hoeft uberrealistisch en tegen het onmogenlijke aan te liggen qua physics en moeilijkheidsgraad

Maar zoals Niellie al aangeeft, voor een realistische (online) ervaring moet je imo bij Iracing zijn. Om even relaxed een uurtje of 2 linksaf te sturen met mooie graphics, leuke sfeer en het gebrul van de auto in je oren is dit wel een aanrader. En hier hoef je niet zelf de pits in te rijden (iets waar ik in Iracing 9/10 races mee verkloot lol

)
Na die 1e race trouwens, krijg ik mijn DFGT stuur niet meer correct ingesteld, geen idee waarom maar hij staat zo scheef als de toren van Piza... Iemand tips om dit goed te krijgen? In de game zelf vind ik niet echt een calibratie stuk.. alleen knoppen opnieuw binden etc. en in de profiler staat alles gewoon goed en recht