Toon posts:

NASCAR The Game: 2013

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nascar The Game 2013 is nu te koop op Steam voor €36,99 als download.

-Mooie beelden
-Goede wegligging en Psychics

Nascar 2013 is een Simulator game.

(Ik kom later wel met een update met deze startpost)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/64258022/nascar-2013.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/64258022/nascar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:49

Niellie41

[object Object]

Goede physics? :+
Als je een goede oval/nascar game wilt spelen, dan moet je bij iRacing zijn. Het is wel wat prijziger dan NTG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niellie41 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 09:52:
Goede physics? :+
Als je een goede oval/nascar game wilt spelen, dan moet je bij iRacing zijn. Het is wel wat prijziger dan NTG.
Iracing is inderdaad een goede game.
Ik heb Iracing ook een paar jaar gespeelt met G27 stuur.

Als je een echte race-sim wilt hebben moet je inderdaad bij Iracing zijn.

Ik vond het alleen jammer dat Iracing geen chase-cam heeft of achteraanzicht, het blijft een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de game nu een aantal uren gespeelt.
De meeste mensen op forums die vinden Nascar 2013 een moelijke game.
Je hoeft maar net een tikje te krijgen en je ligt een halve ronde achter.

Je hebt bij de game ook een rijhulp die er voor zorgt dat je niet zomaar tegen de muur aan crasht.
Deze hulp neemt iets gas terug bij het uitkomen van de bocht als het mis gaat.

Je kunt het jezelf ook heel makkelijk maken bij de game om een Cheat code te gebruiken.
Je kunt zo meteen je auto upgraden.

Normaal kon je met Nascar 2013 ook het aantal auto's op de baan instellen.
Maar dat kan nu niet, het is echt een race-sim game.

Het handigste is om je te kwalificeren zodat je vooraan staat.
Zo hoef je nog maar een aantal auto's in te halen.
De meeste inhaal acties die je onvoorzichtig doet eindigen in een crash.

Je kunt bij deze game je motor upgraden, versnellingsbak, remmen, setups per rijder, helmen, chassis, painting enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:49

Niellie41

[object Object]

Als NTG 2013 moeilijk is, wat is iRacing dan? Onmogelijk?
Vriend van me heeft ook NTG 2013 geprobeerd maar hij vond het niets. Het is net als F1 201x vergelijken met iRacing, AC of rF2 in mijn ogen.

[ Voor 55% gewijzigd door Niellie41 op 07-01-2014 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Steam zie ik vrijwel alleen maar negatieve beoordelingen. Zal wel met een reden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ik heb hem ook gekocht tijdens de sale, alle hulpdingen uitgezet, zonder enige vorm van oeffening de daytona 500 gewonnen op de op 1 na hoogste moeilijkheidsgraad in de stock auto zonder upgrades etc.... Dit is niet een moeilijke game :P

Graphics zijn goed, de theme ook, alle muziek, geluiden etc erbij horen lekker bij het NASCAR thema.
Ik DACHT eerst ook dat het een sim was, maar als je dan de visuele rookwolkjes ziet bij de auto voor je als je in draft afstand zit wordt al snel duidelijk dat het stiekem een arcade racer is met sim elementen ipv andersom.

Dat neemt trouwens niet weg dat ik het wel toffe game vind, niet alles hoeft uberrealistisch en tegen het onmogenlijke aan te liggen qua physics en moeilijkheidsgraad :D Maar zoals Niellie al aangeeft, voor een realistische (online) ervaring moet je imo bij Iracing zijn. Om even relaxed een uurtje of 2 linksaf te sturen met mooie graphics, leuke sfeer en het gebrul van de auto in je oren is dit wel een aanrader. En hier hoef je niet zelf de pits in te rijden (iets waar ik in Iracing 9/10 races mee verkloot lol :P)

Na die 1e race trouwens, krijg ik mijn DFGT stuur niet meer correct ingesteld, geen idee waarom maar hij staat zo scheef als de toren van Piza... Iemand tips om dit goed te krijgen? In de game zelf vind ik niet echt een calibratie stuk.. alleen knoppen opnieuw binden etc. en in de profiler staat alles gewoon goed en recht :(

I-racing Profile

Verwijderd

Heerlijke game , ik ga een seizoen spelen en recorden.

In de jaren 90 heb ik mijn laatste Nascar game gespeeld.
Veel is er veranderd en ik ben klaar voor een nieuw seizoen.
Pagina: 1