Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:11
In reviews praat men over een groot prijsverschil tussen de nexus 5 en LG G2. Echter zijn beide bijna hetzelfde geprijst op het moment. Dit maakt de keuze tussen beide toestellen erg moeilijk voor me. Waarop moet ik letten bij de keuze tussen beide toestellen?

Verder viel het me op dat ik bij het verlengen van mij T-mobile abbonement niet voor een nexus 5 kan kiezen. Alleen de G2 is beschikbaar bij T-mobile schijnbaar. Kosten zijn 34 euro in de maand met 19 euro bijbetaling voor 2GB data en 90 belminuten (contractduur 2 jaar). Is dit een goede prijs? Ik heb de pricewatch bekeken en alleen tele-2 lijkt in de buurt te komen van deze prijs en alle andere providers zijn een heel stuk duurder. Zijn er opties voor mij met een betere prijs?

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Bij GSMeasy.nl kan je de Nexus 5 met verlenging bestellen. Zie: http://www.gsmeasy.nl/

Tevens zou ik voor de Nexus 5 gaan. Heb nu de LG G2, maar mis toch veel stock android. Plus je hebt de snelste upates, 1 ding is wel echt minder dan de LG G2. Batterijleven, daar wint de LG G2 het met gemak.

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:11
Wel grappig, de Nexus 5 is gewoon duurder dan de G2 bij gsmeasy.

Bij 2gb data en 90 minuten is de G2 gratis en kost de Nexus 5 nog 30 euro.

• alwaysleft
Janpietertje89 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:11:
Wel grappig, de Nexus 5 is gewoon duurder dan de G2 bij gsmeasy.

Bij 2gb data en 90 minuten is de G2 gratis en kost de Nexus 5 nog 30 euro.
Kijk eens op Studentmobiel.nl, ook een grote speler op de markt.

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-11 19:00
Ik heb ook beide gehad, eerst de Nexus; nu de G2. Qua batterijduur wint de G2 ruim en ja, op basis daar van wil ik niet terug naar de Nexus. Het was een prachtig apparaat maar het feit dat ik de hele dag door alles kan doen op mijn telefoon en vervolgens met 40% over naar bed ga... Heerlijk :)

Groningen

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:06
Graizie schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:28:
Ik heb ook beide gehad, eerst de Nexus; nu de G2. Qua batterijduur wint de G2 ruim en ja, op basis daar van wil ik niet terug naar de Nexus. Het was een prachtig apparaat maar het feit dat ik de hele dag door alles kan doen op mijn telefoon en vervolgens met 40% over naar bed ga... Heerlijk :)
Na de upgrade naar KitKat, gaat mijn nexus ook 2 keer zo lang mee! Momenteel gaat mijn toestel 2 dagen mee bij normaal gebruik, wat ik meer dan lang genoeg vind.

RTFM!

• alwaysleft
_Moe_ schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:33:
[...]

Na de upgrade naar KitKat, gaat mijn nexus ook 2 keer zo lang mee! Momenteel gaat mijn toestel 2 dagen mee bij normaal gebruik, wat ik meer dan lang genoeg vind.
Nexus 5 haalt met intensief gebruik maar net met veel moeite een dag, de LG G2 met gemak 1,5 dag tot 2 dagen. Best een groot verschil ;)
Pagina: 1