Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn moederbord, ASRock Z87 Extreme11/ac, kan ik twee MSATA SSD schijven steken.
Is het beter deze te gebruiken als opstart schijven of is een SATA SSD een betere optie?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allovich
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 00:43
Waarom wil je mSATA SSD gebruiken? Qua performance zal het niet veel uit moeten maken, echter zou ik gewoon SATA-600 SSD gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Niet voor een mSTATA SSD gaan, performance liggen ze gelijk, maar mSATA SSD's zijn duurder. Als ik jou was, gewoon voor een 'normale' SSD gaan.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de goede raad, zullen normale SSD's worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:14
mSATA zijn voornamelijk handig als je weinig ruimte in de kast hebt, bijvoorbeeld voor een HTPC systeempje.

Heb je geen ruimte beperking, dan zou ik voor de gewone SATA disk gaan en bespaar je het geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:14
Jolke schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:14:
mSATA zijn voornamelijk handig als je weinig ruimte in de kast hebt, bijvoorbeeld voor een HTPC systeempje.

Heb je geen ruimte beperking, dan zou ik voor de gewone SATA disk gaan en bespaar je het geld. :)
:Y
Of als al je gewone SATA's natuurlijk al bezet zijn (maar is niet heel waarschijnlijk)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:14
kroegtijger schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:48:
[...]

:Y
Of als al je gewone SATA's natuurlijk al bezet zijn (maar is niet heel waarschijnlijk)
Met 22 SATA aansluitingen lijkt me dat idd niet heel waarschijnlijk :)
Pagina: 1