Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Waterval
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-10 14:39
Ik heb eerst in het forum gezocht en het valt mij op dat er geen topics bestaan over deze Tablet.
Helaas ook geen "Ervaringen en Discussie"
Heeft er dan niemand dit tablet gekocht vanwege de "zeker geen scheepsrecht" commentaar op de review? (ik heb voor deze versie gekozen omdat ik ze eerst geprobeerd heb bij de winkel en de 7.0 tijdens het scrolllen van internet het scherm niet soepel verliep. En omdat ik de 10 inch versie ff te groot vond)
Of heeft er niemand problemen mee?
Nou ik wel (nou ja problemen...)
Eigenlijk wel omdat ik hem eigenlijk gekocht had voor 1 ding: In bed op marktplaats surfen.

Op zich gaat het surfen zelf goed, maar er naar toe vanaf de favorieten duurt langer dan op mijn Galaxy S3.
Wanneer ik mijn favorieten open moet ik eerst ongeveer 4 seconden wachten totdat ze verschijnen. Op zich is dat niet erg als ik daarop 1 keer moet wachten, maar ik heb vele favorieten van de secties op marktplaats en daar moet ik dus iedere keer op wachten als ik de favorieten open. Ik had ze eerst in een nieuwe map geplaatst omdat ik in eerste instantie dacht dat de favorieten die er al instonden niet verwijderd konden worden. Dat was dus alleen de eerste ("Samsung Mobile": wel grappig: de url begint niet met www maar met mmm) en ik heb dus de rest wel verwijderd en mijn favorieten later in de hoofdroot gezet en de map verwijderd.
Ook het scrollen van de lijst van de favorieten gaat schokkerig.

Dat was dus punt 1, punt 2 is marktplaats zelf.
Wanneer ik op een site kom met meerdere foto's en die wil ik bekijken, moet je kunnen scrollen door ze naar links te bewegen, nou er gebeurd dus niks. En ik zie dat er nog meer foto's opstaan dus dat zou moeten kunnen (op de mobiele versie van de site dus)

Ik heb al gekeken in de instellingen en Javascript ingeschakeld maar dat maakte niet uit. Ook kan hij niet een software-update doen omdat hij al de nieuwste software heeft.
Ook heb ik een volle WIFI-verbinding dus daar kan het ook niet aan liggen.

• Jubelteentje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-03 16:08
Heb zelf ook voor deze tablet gekozen omdat ik 7 inch net te klein vond en 10 te groot/lomp.

De door jou aangegeven problemen heb ik geen last van. Heb het ook even getest.

Het laden van de favorieten duurt even, maar ik heb het idee dat hij eerst de volledige pagina laad omdat ik altijd de pagina in een keer krijg en hij bouwt niet op van boven af aan. Het duurt bij mij geen 4 seconden, hooguit 2 seconden. Als browser gebruik ik chrome en niet IE.

Voor marktplaats gebruik ik normaal gesproken de Android app. Ben naar de site gegaan. Bij mij scrolt hij wel gewoon door de foto's met Chrome. Met IE kan ik inderdaad niet de foto's naar links schuiven. Misschien dat Chrome gebruiken als browser het probleem oplost?

Waar ik zelf tegenaan loop is dat er nog (bijna) geen case voor de tablet te krijgen is. Die van Samsung zelf maar € 50 vind ik veel te veel. Ik had op Amazon een mooie gevonden, maar deze kan niet naar Nederland gestuurd worden geeft de site aan. Zijn er mensen die al een mooie slimcase met magneet hebben gevonden?

• Waterval
  • Laatst online: 23-10 14:39
Dank voor je antwoord. Ik zal dan ook eens chrome gaan proberen.

De cover die mij goed bevalt is deze:

http://www.marktplaats.nl...0KOvtStnJXAplarwdfYk3XGcy

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ik ben zeer tevreden over deze Tab3,
gebruik hem vnl om te lezen (pdf reader en browser).
Kinderen mogen er afentoe op gamen...

Heb naast de officiële Samsung cover ook deze besteld:
http://www.ebay.nl/itm/231126451615

En die zit er 99% van de tijd omheen.
Grip van het rubber maakt het makkelijk het ding overal neer te zetten.

Draadloos laden op onze Zon

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
Hier ook een tevreden gebruiker van deze tab 8.0. Doet wat het moet doen, scherm is helder voor en lcd en de quadcore doet snel zijn werk. Geen echte problemen ervaren ermee.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:21
marcel23456 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 00:25:
Hier ook een tevreden gebruiker van deze tab 8.0. Doet wat het moet doen, scherm is helder voor en lcd en de quadcore doet snel zijn werk. Geen echte problemen ervaren ermee.
Quadcore ? die zit er niet in hoor, wel een 1.5 GHz dual core ;)

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:13
Twijfel nog om deze te kopen, interessante prijs momenteel van €199 in NL zelfs met €50 retour maar daar ben ik hier in BE niets mee.

Heb er afgelopen weekend in de Mediamarkt even mee kunnen spelen, vlak naast een G Pad 8.3 en de TabPro 8.4...rechtstreeks vergeleken met deze is het contrast (letterlijk en figuurlijk) best wel groot.
De TabPro is 100 euro duurder, maar het ziet er stukken beter uit en voelt echt veel vlotter.

Zo'n 8" of 8.4" is lekker handzaam, heel verschil met mijn huidige Nexus 10. Ook om op de bank te liggen.

Verwijderd

Ik heb sinds kort de TabPro 8.4 en wat een heerlijke tablet is dit. Zeker in vergelijking met de goedkopere samsung tablets die de markt overstromen. Mijn tip Drwho is dan ook om even door te sparen. Ben je (waarschijnlijk) op de lange termijn veel gelukkiger mee.

• emmerx
  • Nu online
MijnTab laadt niet meer.
Geprobeerd met de originele Samsung lader, een S4 lader van 2.1A , een generieke USB lader en op mijn laptop USB poort ...

Accu was geheel leeg 0% en hij ging niet meer aan.
Bij het aansluiten van de lader krijg ik heel even het lege accu scherm, daarna zwart beeld.

Hij laadt vreemd genoeg wel (langzaam) als ik opstart met [power button] + [volume up].
Tab laadt in deze bootloader wel heel langzaam....

Lijkt dus een software probleem, dat Android 4 voorkomt dat hij gaat laden.

Iemand ook deze ervaring?
Voordat ik hem terugstuur naar Samsung .....

[ Voor 14% gewijzigd door emmerx op 10-08-2014 11:55 . Reden: laders ]

• emmerx
  • Nu online
Tab moest helaas terug naar Samsung (Dynafix), firmware update door Service Center was niet voldoende.

Binnen een week weer teruggekregen.
Reparatiewerkzaamheden:
  • nieuwe firmware (v PHN T310XWUAMG3)
  • onderdeel vervangen (welke onbekend?)
Laadt nu weer prima op.

[ Voor 11% gewijzigd door emmerx op 01-09-2014 09:35 ]

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-11 07:55
Hebben meer mensen problemen met het opladen van de galaxy tab.
Als wij de tab gebruiken, dan loopt hij natuurlijk leeg, dat is logisch want je gebruikt het apparaat.

Maar dat als je de oplader aangesloten hebt dat je tab dan alsnog leegt loopt ?
Ik heb ook het probleem dat als ik de tab een nacht oplaad dat deze dan nog maar 25% opgeladen is.

De tab is reeds al een keer retour geweest.
Een bekend euvel van deze apparaten misschien ?

2250 WP Zuid PVoutput

• MissShadows
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik heb dat probleem niet met mijn 10.1, maar als ik een andere oplader gebruik duurt het opladen wel een stuk langer. Heb je al geprobeerd de tab op te laden als deze uitstaat? En anders, ik neem aan dat jouw oplader ook uit 2 delen bestaat, probeer eens met een ander kabeltje ertussen, probeer dat eens.

• jop33
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-11 00:01
Oplossing tablet samsung 3 ,10.1

vorig jaar scheer en foppe samsung tablet 3 gekocht bevalt goed tot half juli 2014.
Ging via S en F naar e-care voor garantie.
Constant uitval helemaal opnieuw op starten weer uitval,
1e keer retour kreeg er een oplaadstekker bij raar die had ik al maar probleem was niet verdwenen.
2 keer retour nu ruim 2 weken weggeweest en bij terugkomst al 2 uur later weer uitval moeilijk opstarten als je de tablet pakt pof helemaal uit.
op reparatiebon staat we kunnen niks vinden tjsaaaaa

Nu 3e keer retour gedaan en brief bijgedaan hoe vaak en met datum ( nu bewust 4 weken) geprobeerd dat de tablet totaal uitvalt .nooit meegemaakt niet normaal zit al op ruim 30 keer crash, uitval, niet meer kunnen opstarten.
Benieuwen hoe ik hem terug krijg wel apart dat z e niks kunnen vinden

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2uti0s4.png
Pagina: 1