Te dure camere, te veel lenzen, te weinig tijd. O, en iets dat flitst
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Edit:
Gaat bij mij in chrome op Android 4.4 gewoon goed.
Is het bij jou met chrome op je tablet ook?
[ Voor 49% gewijzigd door DarkShadow16 op 05-01-2014 03:40 ]

Net getest,
Bij mij gaat het niet goed. Net getest. Ik gebruik dan ook geen chrome en geen adroid 4.4.
Deze tablet is niet echt de modernste meer. Ik vindt een alternatieve browser minder prettig werken.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik zie dat het hier om grade A gaat (gewoon de desktop variant) waardoor dit probleem niet specifiek met responsive te maken heeft. Dat gezegd hebbende lijkt het een relatief simpel probleem waarbij de breedte van de pagina nummering gewoon niet helemaal in de breedte past. (10 en 11 worden afgekapt). Ik zal zo eens kijken of ik een device kan vinden dat dit kan reproduceren. Wellicht is het dan simpel op te lossen maar pin me daar niet op vastTNijpjes schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:52:
[afbeelding]
Net getest,
Bij mij gaat het niet goed. Net getest. Ik gebruik dan ook geen chrome en geen adroid 4.4.
Deze tablet is niet echt de modernste meer. Ik vindt een alternatieve browser minder prettig werken.
Duidelijk. Zal deze bug aan mijn deze kant van het web proberen op te lossen. Als Chrome een beetje wil draaien op de tablet doen we dat. Anders zal ik er mee moeten leren leven.
Kleine update. Net Chrome geïnstalleerd. Idd is de regelnummering nu wel juist
[ Voor 18% gewijzigd door TNijpjes op 07-01-2014 19:09 . Reden: update toegevoegd ]
Dit topic is gesloten.
![]()