Logitech Harmony Hub - klik aan-uit systemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:42

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Harmony Hub en wil eens kijken wat de mogelijkheden zijn om ook het licht en wellicht wat andere zaken te gaan bedienen.

Nu zie ik op amazon.de het volgende:
http://www.amazon.de/revolt-Fernbedienbare-Steckdose-lernfähigem-Infrarot-Sensor/dp/B003KUDRCA/ref=cm_cr_pr_product_top

Hoe weet ik nu of dit met de Harmony Hub gaat werken en wellicht heeft iemand ook goedkope(re) alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:37
Dat gaat werken, er staat dat het apparaat kan leren, dus je kunt 'm gewoon instellen om te werken met je Harmony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Toch maar eens gehaald, maar de app geeft aan dat ik een JB Media IR naar RF-converter moet kopen. De hub moet toch echt zelf RF signalen kunnen sturen..even zoeken dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 21:57
Ik heb er een Marmitek Powermid tussen hangen. Die zet het RF signaal van de Harmony om naar een Klik aan Klik uit signaal (de klik aan klik uit die ik heb werkt niet op een rf signaal, is een ander signaal). Heb geen Hub maar een One en een Touch en weet ook eigenlijk niet of dit je probleem verder helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
Je hebt als het goed is helemaal geen RF signaal nodig, het apparaat wat jij aangaf maakt gewoon gebruik van Infrarood zover ik kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Oja klopt, maar heb nu KIKA gekocht en wil in de toekomst wellicht een homewizard-achtige oplossing gaan gebruiken.

Ik hoopte geen extra apparaat nodig te hebben, omdat ik dacht dat de HUB dit aan kun sturen, maar daar twijfel ik nu wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
Nee, de HUB gebruikt RF om signalen van een Logitech Harmony afstandsbediening te ontvangen maar kan zelf geen RF uitsturen. Tenzij je die converter koopt, of zo'n Marmitek, zoals diegene boven je aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ok, dat moet dan maar dan :-)
Pagina: 1