Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:42
Beste allemaal,

Volgens mij hoort dit topic in dit forum plaats, maar correct me if I'm wrong.

Enige tijd terug heb ik mijn Galaxy S2 laten vallen waardoor er een kras opzit. Echter, mijn scherm is nu ook helemaal zwart. Het toestel werkt nog wel, gezien de back en overige capacitieve toetsen nog wel oplichten. Het toestel laadt ook nog op.

Gezien ik een lockscreen op mijn telefoon heb (pattern) kan ik de telefooon aansluiten op een PC, maar wordt deze niet herkend (kan de pattern niet unlocken door kapot scherm).

Ik heb inmiddels een nieuwe telefoon besteld, maar heeft iemand wellicht een idee hoe ik alsnog de telefoon geunlocked krijg en ik gegevens over kan zetten?

Groeten, Edward

Verwijderd

Via google (unlock samsung broken screen) kwam ik hier terecht:
http://techglen.com/2013/...-s2-s3-s4-broken-screen/#
Zo te lezen zijn er twee mogelijkheden:

- via 'find my phone' op de Samsung website als je een samsung account op je telefoon had.

- Leen een s2 van iemand anders en connect dat scherm tijdelijk even op de jouwe. Het scherm hoeft hiervoor niet van de body te worden gescheiden!

Uitgebreide beschrijving op bovenstaande website. Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar de reacties in dat draadje zijn ZEER veelbelovend. Ook voor optie 2, het is relatief simpel...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 20:09 . Reden: na lezen reacties ]