Tweakblog +ongeldige captcha

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943

Topicstarter
Lieve Devvers,

Het zou fijn zijn dat als je bij een inhoudelijke reactie op een tweakblog van ca. 1 vol A4tje en daarna een verkeerde captcha hebt niet je volledige post kwijt bent. Wellicht kan dit worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Waarom moet je dan een captcha invullen? Is dat niet alleen voor anonieme reacties het geval?

En dan nog kan ik vaak de tekst terug halen door terug te gaan in de webbrowser.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 04-01-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943

Topicstarter
Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:56:
Waarom moet je dan een captcha invullen? Is dat niet alleen voor anonieme reacties het geval?

En dan nog kan ik vaak de tekst terug halen door terug te gaan in de webbrowser.
Het was de eerste keer dat ik reageerde. En nee, bij op terug drukken was de text weg. (Google Chrome, meest recente versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik ben netjes ingelogd op Tweakers maar op de tweakblogs moet ik altijd een username, e-mail adres en captcha invullen. Dit zal er wel mee te maken hebben dat ik third party cookies uit heb staan dus daar kan ik wel mee leven. (Het lijkt me dat je doelgroep wel vaker third party cookies uitgeschakeld heeft) Echter is het plaatsen van een reactie simpelweg onmogelijk. Ik heb geen idee of de captcha hoofdlettergevoelig is of niet maar na ongeveer 10x proberen met beide mogelijkheden krijg ik nu alleen nog maar de ontzettend nuttige melding "Het beveiligingstoken is ongeldig." Wanneer ik probeer in te loggen krijg ik ook de melding "Ongeldig token". Ik heb alle Firefox addons al volledig uitgeschakeld en de browser herstart.

Sowieso is het wissen van de reactie wanneer er een validatiefout is natuurlijk erg onpraktisch 8)7 Waarom is dit? Een bot zal je er niet mee hebben want die doet toch maar een paar ms over het 'typen' van een reactie.

[ Voor 13% gewijzigd door Joolee op 23-01-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:32

crisp

Devver

Pixelated

Joolee schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:25:
Ik ben netjes ingelogd op Tweakers maar op de tweakblogs moet ik altijd een username, e-mail adres en captcha invullen. Dit zal er wel mee te maken hebben dat ik third party cookies uit heb staan dus daar kan ik wel mee leven. (Het lijkt me dat je doelgroep wel vaker third party cookies uitgeschakeld heeft) Echter is het plaatsen van een reactie simpelweg onmogelijk. Ik heb geen idee of de captcha hoofdlettergevoelig is of niet maar na ongeveer 10x proberen met beide mogelijkheden krijg ik nu alleen nog maar de ontzettend nuttige melding "Het beveiligingstoken is ongeldig." Wanneer ik probeer in te loggen krijg ik ook de melding "Ongeldig token". Ik heb alle Firefox addons al volledig uitgeschakeld en de browser herstart.
Als je 3rd-party cookies niet accepteerd is er nog een mogelijkheid om via deze directe link in te loggen: http://tweakblogs.net/log...3A%2F%2Ftweakblogs.net%2F

Voor de rest is dit een bekend probleem; ik zal er eens een ticket voor maken maar ben bang dat het niet veel prioriteit zal kunnen krijgen.

Intentionally left blank