Laptop houder voor aan een deur gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 12:08
Zoals al aangeven in titel ben ik op zoek naar een houder welke ik niet permanent aan een deur kan hangen.
Voor mijn werk moet ik veelal in de meterkast wezen om daar bepaalde zaken te programmeren, nu is het vaak op de grond zitten met de laptop en dat is niet echt goed voor de rug.

Nu dacht ik dat er wel zoiets zou zijn wat je over de deur hangt en zo een soort bureau kunt creeren.......maar helaas naar veel speurwerk niets kunnen vinden.......wie o wie kan me helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het Shopping Forum is niet bedoeld voor boodschappenlijstjes of -verzoeken. Ik verplaatst het naar het Laptop Aankoop Advies (LAA) forum, het is een accessoire maar dat past daar ook wel.

SF >> LAA

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

http://www.rammount.com/n...p/tabid/1650/default.aspx

Afbeeldingslocatie: http://www.rammount.com/Portals/0/Skins/NationalProducts/images/triplea.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Fish op 04-01-2014 15:29 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
Dat is een goed idee met zuignappen.....maar denk dat dat meer geschikt is voor glazen ondergronden. Stel je hebt een poreuze ondergrond zoals onbehandeld hout dan verliest hij langzaam de zuigkracht, zou lullig zijn dat de laptop naar onderen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

de meeste deuren blijft het wel op zitten hoor. zeker de cheap ass ones. dan moet je toch gewoon minder op de grond zitten ?

anders zoiets

http://www.rockpalace.com...Pmy75Xe5LsCFQhZ3god8wUAng
Afbeeldingslocatie: http://www.rockpalace.com/gfx_productcode/115176/Stagg-COS10-Laptop-Stand-Black.jpg

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:27
Kun je niet iets simpels zelf maken met een houten plank en een paar spanbanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Laat 2 stukken ijzer buigen :?

Zij aanzicht
code:
1
2
3
4
5
6
      --
     |  |
     |
     |
     |
  __ |

zo iets :)

Plankje er tussen maken, en je hebt je standaard :)

[ Voor 22% gewijzigd door heuveltje op 04-01-2014 15:39 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-06 11:11
Hmm, er zijn wel schoenenrekjes en opberg systemen die je aan de deur kunt hangen, maar specifiek voor 1 item of een enkele plank ken ik ze niet.
Wat heuveltje zegt, zelf iets (laten) fabriceren met 2 beugels en een plankje...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
Die standaard voor op de grond gaat hem niet worden, struikel ik zo overheen.

Over het buigen van ijzeren strips had ik ook al over nagedacht, maar dacht misschien is er wel iets op de markt wat het leven wat simpeler maakt.
Iets opklapbaar/inschuifbaar vervoert ook wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Afbeeldingslocatie: http://www.wired.com/images_blogs/geekdad/images/2008/06/23/connectadesk.jpg

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
Ook een mogelijkheid die ik was tegengekomen, maar niet wenselijk, moet zo nu en dan iets aanpassen met de handen in de meterkast, wat al een beperkte ruimte is en dus de houder van me af zou moeten gooien.
Met een houder aan de deur welke geheel openstaat ben ik wat meer mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om heel eerlijk te zijn zijn je eisen zo specifiek, dat je dat niet als een standaard item gaat vinden. Ik vermoed dat je zelf wat zult moeten ontwerpen of laten ontwerpen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

weet je je zegt dat je niets kunt vinden
Nu dacht ik dat er wel zoiets zou zijn wat je over de deur hangt en zo een soort bureau kunt creeren.......maar helaas naar veel speurwerk niets kunnen vinden.......wie o wie kan me helpen.
je krijgt een boel suggesties die je ineens wel hebt gevonden en die niet goed zijn. dit had je best in de ts kunnen vermelden voordat mensen hun best voor je gaan doen.
Mischien moet je je even een hoverboard van Marty mc fly lenen.

lama

[ Voor 12% gewijzigd door Fish op 04-01-2014 23:08 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
fish schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:05:
weet je je zegt dat je niets kunt vinden

[...]

je krijgt een boel suggesties die je ineens wel hebt gevonden en die niet goed zijn. dit had je best in de ts kunnen vermelden voordat mensen hun best voor je gaan doen.
Mischien moet je je even een hoverboard van Marty mc fly lenen.

lama
Wat ik vraag is iets wat ik aan de deur kan hangen, daar valt dus de standaard die op de grond staat af en de houder om over je nek/rug te hangen dus ook.
Het enige wat een serieuze optie zou kunnen zijn is de zuignap of zelf iets creeren en er maar meteen een handeltje van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-06 18:33
Kun je geen twee dingen combineren, zoals een simpele laptopstandaard + spanband met haak?

Laptopstandaard: Afbeeldingslocatie: http://discountoffice.nl/doimages/6/groot/BSC015.jpg

Spanband + haak: Afbeeldingslocatie: http://www.conrad.nl/medias/global/ce/8000_8999/8500/8570/8577/857737_BB_00_FB.EPS_1000.jpg

Aan elkaar vastmaken, ophangen en de laptopstandaard tegen de deur laten "leunen" zodat je een hefboomeffect krijgt, waarbij de druk op de deur komt te staan. Ideaal te verstellen in hoogte, makkelijk mee te nemen en goedkoop :)

[ Voor 6% gewijzigd door volkano op 06-01-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
volkano schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:50:
Kun je geen twee dingen combineren, zoals een simpele laptopstandaard + spanband met haak?

Laptopstandaard: [afbeelding]

Spanband + haak: [afbeelding]

Aan elkaar vastmaken, ophangen en de laptopstandaard tegen de deur laten "leunen" zodat je een hefboomeffect krijgt, waarbij de druk op de deur komt te staan. Ideaal te verstellen in hoogte, makkelijk mee te nemen en goedkoop :)
Beste idee tot nu toe, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik weet trouwens niet wat je precies voor werk doet..
Maar als er iemand bij mij binnenkomt.. En het lef heeft om iets over mijn gloedje nieuwe deur te hangen, om zijn laptop op te zetten... Dan ben je heel snel weer buiten.. Denk hier ook even bij na!

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Pagina: 1