Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas-r
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-02-2021
Hallo,

Ik kan geen review plaatsen over dit hoesje (ik denk omdat het hoesje niet van een bekend merk is) maar ik wilde dit toch met jullie delen!

Ik heb zelf al een iPhone 4 gehad en tegenwoordig heb ik een iPhone 5. Ik ben erg zuinig op mijn telefoon zodat ik ze altijd door kan verkopen wanneer ik weer toe ben aan een nieuwe telefoon. Hiervoor gebruik ik dus altijd een hoesje. Ik hoor van veel mensen dat ze een hoesje gebruiken maar dat hun iPhone toch kapot gaat wanneer deze op de grond valt.

Ik heb nu een hoesje gevonden dat echt perfect is voor dit soort mensen. Ik ben dan vrij zuinig op mijn telefoon maar ook ik laat hem regelmatig vallen. Gelukkig is mijn beeldscherm nog nooit kapot gegaan.

[url=]S Pattern Protective Plastic Back Case for iPhone 5 - Black + Translucent[/url] hier vindt je het hoesje (hij is er ook nog in het zwart maar die is nu eventjes uitverkocht volgens mij [url=]S-Line Pattern Protective TPU Back Case for iPhone 5 Online - Black[/url]). Het is van de site dealextreme.com die bij vele wel bekend is denk ik. Ik raad dit hoesje echt aan omdat het de telefoon goed beschermt als hij op de zijkant valt en als je hem plat laat vallen op het scherm. Doordat het hoesje net iets hoger is dan de telefoon zelfs zal de telefoon niet op het scherm vallen (wat bij veel hardplastice hoesjes wel zo is).

Ik weet niet of dit de goede plek is om dit te plaatsen maar ik wilde jullie toch helpen want een scherm vervangen kost misschien wel het 30x de prijs van dit hoesje. Zo bespaar je toch snel weer wat geld (wellicht voor je volgende iPhone).

Het hoesjes kost maar €2,18 en de verzendkosten zijn gratis. Het hoesje is gemaakt van zacht plastic en past perfect om de iPhone. De hoesjes moeten wel uit China komen dus de verzending kan even duren maar het is het wachten waard.

Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen helpen (en geld heb kunnen besparen).
Bij deze nog 2 foto's van het hoesje: Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/14dq80y.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/24wbvoh.jpg

Met vriendelijke groet,
Sebas Reinders

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 06-01-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 10:44
Hmm. Kan helaas niet ontkennen dat ik niet het gevoel krijg dat dit hoesje gemaakt wordt door een vriendje van je of iets in die richting ;).

Of het hoesje werkt kan ik uit de afbeelding niet afleiden, hij is in ieder geval goedkoop. Hoesjes met dezelfde eigenschappen zijn er echter genoeg, dus bijzonder is ie niet. Ik heb bv. een Belkin silicon case (o.i.d.). Lijkt erop, is echter helemaal doorzichtig zwart (vind ik iets chiquer) maar wel 18 euro ofzo (zal ook wel beter materiaal zijn).
Het standaard iphonehoesje wat de Hema verkocht (of misschien nog steeds verkoopt) is exact hetzelfde als deze, voor 4 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas-r
Hahahaha nee ik ken geen mensen in China! Was het maar zo'n feest dan hoefde ik niets voor het hoesje te betalen. Ik vind het een erg fijn hoesje en zoals je zelf al zegt, een gelijk hoesje maar dan €18, dan is dit hoesje van net iets meer dan €2 een goed alternatief lijkt mij. En hij blijft ook lang goed (ik heb hem nu bijna anderhalf jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
De beste hoesjes zijn hoesjes die geen krassen veroorzaken. Een slappe rubbere hoes is nog steeds ongeëvenaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas-r
Die blijven vast zitten in je broek. Dit hoesje is ook zacht, veroorzaakt zeer zeker geen krassen, en biedt evenveel beschermen. Ik heb de slappe rubberen hoesjes ook gehad voordat ik dit hoesje kocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Uit China heb je inderdaad goede hoesjes voor weinig geld. Ik heb zelf zo'n leren flipcover van DX gehaald voor mijn Lenovo. Ook een goede kwaliteit hoesje, gedeelte zacht zodat het niet krast en een mooie leer-look.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick.klopping
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-06 15:47
Dit hoesje heb ik maar dan voor de ipod. Hij is echt geweldig, maar als er zand achet komt schuurt het en komen er echt beschadigingen helaas. Ook het randje aan de bovenkand van de iphone wordt minder goed beschermd dan je verwacht. Daar zullen ook krassen komen ookal zit de case daar omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is niet de plek om reclame te maken, dus dit topic gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.