Hey, Ik ben nieuw hier op tweakers en ik heb een vraagje over GPU's en meerdere beeldschermen.
Ik ga binnenkort mijn eerste PC bouwen en ik heb nu 90% van allen onderdelen gevonden (mede dankzij tweakers) maar ik zit nog steeds te twijfelen wat voor GPU ik zou moeten nemen.
Ik wil mijn PC gaan gebruiken voor zware (voor hoe ik het bebruik) grafische programma's (iemand bekend met SFM?) en om lichte games te spelen (TF2, L4D2 ect.) Hiervoor wil ik 2 schermen gebruiken.
Dit zijn de belangrijkste onderdelen van mijn PC (Ik wil 2 GTX 760's in SLI gebruiken, of een GTX 770)
Ik heb een budget van ongeveer 1250 euro, maar daar ga ik toch overheen
Zeg het als ik meer info moet geven!
Ik ga binnenkort mijn eerste PC bouwen en ik heb nu 90% van allen onderdelen gevonden (mede dankzij tweakers) maar ik zit nog steeds te twijfelen wat voor GPU ik zou moeten nemen.
Ik wil mijn PC gaan gebruiken voor zware (voor hoe ik het bebruik) grafische programma's (iemand bekend met SFM?) en om lichte games te spelen (TF2, L4D2 ect.) Hiervoor wil ik 2 schermen gebruiken.
Dit zijn de belangrijkste onderdelen van mijn PC (Ik wil 2 GTX 760's in SLI gebruiken, of een GTX 770)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 125,- | € 125,- |
| 2 | MSI N760 Twin Frozr Gaming 2GD5/OC | € 205,04 | € 410,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 724,98 | |
Ik heb een budget van ongeveer 1250 euro, maar daar ga ik toch overheen
Zeg het als ik meer info moet geven!