Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PostgreSQL] Web Admin voor bepaalde tabellen

Pagina: 1
Acties:

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-11 15:04
Goedemorgen,

Momenteel ben ik aan het werk aan een op PHP/PostgreSQL gebaseerde boekhoudtool. Om het allemaal onderhoudsvriendelijk te houden probeer ik de code zoveel mogelijk op te schonen en hier en daar te vervangen door off-the-shelf software.

Nu wil ik eigenlijk af van de code rond de werknemersadministratie en dit vervangen door beschikbare software. Het moet gewoon een makkelijke editor zijn voor een specifieke tabel. Dit kan heel simpel met OpenOffice/LibreOffice en Microsoft Office, maar beiden worden gebruikt (moeten dus beiden onderhouden worden) en ik zou dus graag en weboplossing hebben. Is er misschien software in PHP of eventueel een framework beschikbaar waarmee het met weinig/geen code mogelijk is om een enkele tabel (in dit geval een enkele view, om het netjes te houden) aan te passen?

Alvast bedankt.

[ Voor 12% gewijzigd door ktf op 04-01-2014 09:52 ]

• DXaroth
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-08 19:58
Buiten php om zijn die tools er wel; het Django framework bijvoorbeeld heeft een automatische admin interface gebaseert op je modellen; modellen maken aan de hand van een bestaand datamodel kan ook dmv command line tools (die er standaard in zitten).