Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een xcover2 van Samsung, nu zoek ik een headset voor dit toestel.
Bij de mediamarkt probeerde ze een headset van 30 euro aan te smeren.

Bij zag ik hier op de pricewatch, headsets liggen van Nokia. Het stekkertje ziet er hetzelfde uit, maar weet iemand of de config ook het zelfde is?
Op de site staat dat ze alleen voor nokia geschikt zijn.

Ik zoek een zo goedkoop mogelijke headset, ze gaan bij mij vaak kapot.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 08:16
Er zit toch gewoon een 3.5mm jack op die telefoon (bron: http://www.gsmarena.com/s...jpg&idReview=892&idPage=2 )

Dan kan je toch in principe elke normale headset/headphone gebruiken? Die vind je zowat overal voor paar euro. (cheap & slechte geluidskwaliteit maarja)

EDIT:
Ah, er is blijkbaar een Xcover 2 en een Galaxy Xcover 2. Op de Galaxy Xcover 2 zit een audiojack, op die andere niet. Maar aangezien dit gepost is in "Android smartphones" zou ik denken dat het over de Galaxy gaat?

[ Voor 66% gewijzigd door Thmz159 op 04-01-2014 00:57 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Inderdaad, tegenwoordig hebben telefoons standaard een 3.5mm aansluiting.
En de headsets ook, dus het maakt niet zoveel uit welke je koopt; het past allemaal.

• Zomaar iemand
  • Niet online
Ik wist inderdaad niet om de config van de 3,5 mm plug overal hetzelfde was. Er stond zo duidelijk bij dat het alleen voor nokia was.
Vroeger waren er wel degelijk varianten die bijvoorbeelde min op een andere plek in de plug hadden gestopt. Of dat de linkerkant omgedraait was met de microfoon.

Ik heb geen idee of ik de xcover 2 heb of de galaxy xcover 2 dat staan niet op het doosje. Maar het is inderdaad een smartphone.
Geluidskwaliteit is niet zo boeiend, gebruik hem in de auto om te telefoneren, niet voor andere dingen.

[ Voor 18% gewijzigd door Zomaar iemand op 04-01-2014 16:09 ]

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 10:24
dan zou ik ( als je bereidt bent 30 euro uit te geven ) een bleutooth headsetje kopen... werkt tog net iets fijner als je het mij zou vragen. :)

• Zomaar iemand
  • Niet online
ie hebik gehad, altijd leeg op het verkeerde moment.

Ik bel ook wel teveel. Ongeveer 1200 minuten per maand.

Ik had bij de makro/phoneshouse iets gekocht, maar door de rubbere rand sluit hij je oren helemaal af.
Wat een heel irritant druk verschil in je oren creeerd en er bovendien voor zorgt dat je niets meer van het verkeer hoort.
Pagina: 1