I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik gok dat het je berichten die NSA gerelateerd zijn de aandacht van een bepaalde overheidsinstantie overzees heeft getrokken 
OT: Ik kan zo 1-2-3 niet vinden welke grote bedrijven er in Morris Plains zouden kunnen zitten. Staat er niks bruikbaars in de logs van je site?
OT: Ik kan zo 1-2-3 niet vinden welke grote bedrijven er in Morris Plains zouden kunnen zitten. Staat er niks bruikbaars in de logs van je site?
Controleer op User Agent, dan kan je ze serverside misschien wegsturen (tenzij ze zich voordien als legitieme browsers).
Ga tot de luiaard, gij mier! Zie haar wegen en wordt wijs.
Ow ja, ze staan dus voor de lol NIET in m'n access-logs
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Bots die wel je site bezoeken, maar niet in je accesslogs staan? Dat is best wel een prestatie.
Als je weet dat die bots er zijn, kun je hun IPs en user agents dan niet zelf loggen om te achterhalen wie ze zijn en waar ze vandaan komen?
Als je weet dat die bots er zijn, kun je hun IPs en user agents dan niet zelf loggen om te achterhalen wie ze zijn en waar ze vandaan komen?
We are shaping the future
Niet om flauw te doen, maar bots die wel in je stats verschijnen maar geen enkel verzoek op je server doen, die bestaan niet. Ik ga je dan ook vragen om eerst wat meer onderzoek te doen. Als ze niet op UA te vinden zijn dan moeten ze wel op ip te vinden zijn, Ook heeft dit topic met Programming niks te maken en daarom doe ik hem dan ook op slot.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()