Toon posts:

verwijderen en oneerlijke behandelingen

Pagina: 1
Acties:
  • 436 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik verkoop usb sticks nu worden mijn advertentie steeds verwijderd en de andere niet
V&A aangeboden: Antminer u1 block erupter 1,6 - 2,2 G/hash! Bitcoin miner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit nu echt een nieuw topic waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

InFamous

excommunicado

Ik heb een aantal van jou advertenties verwijderd omdat ik vermoed dat het om commerciële handel gaat.

De reden waarom:
  • Je verkoopt er zo te zien meerdere.
  • Je bied iDeal aan, iDeal kan alleen aangevraagd worden op het moment dat je in het bezit bent van een geldig KVK en BTW nummer.
  • Je adverteert met de tekst, direct uit voorraad leverbaar.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 22:05:
Is dit nu echt een nieuw topic waard?
Daar heb ik de TS om gevraagd zodat mijn collega's hier ook een oordeel over kunnen vellen.

[ Voor 24% gewijzigd door InFamous op 03-01-2014 22:08 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WindowsME
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:58
Als ik er ook kort in mag mengen, het lijkt mij ook duidelijk dat het hier om winst maken gaat. Ik weet niet voor welk bedrag CryptoJunkie ze heeft gekocht en waar, maar ze zijn nu voor €75,- te verkrijgen op 'Ali'.

Zijn ze überhaupt getest op werking, zowel op standaard snelheden als OC'ed ?
Ik weet niet hoe Tweakers hier tegenaan kijkt. Heb wel eerder advertenties gezien over dergelijke usb miners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

InFamous schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 22:07:
Ik heb een aantal van jou advertenties verwijderd omdat ik vermoed dat het om commerciële handel gaat.

De reden waarom:
  • Je verkoopt er zo te zien meerdere.
  • Je bied iDeal aan, iDeal kan alleen aangevraagd worden op het moment dat je in het bezit bent van een geldig KVK en BTW nummer.
  • Je adverteert met de tekst, direct uit voorraad leverbaar.
[...]

Daar heb ik de TS om gevraagd zodat mijn collega's hier ook een oordeel over kunnen vellen.
vergeet de staffelkorting niet

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals mijn collega Ragdoll al aangeeft zijn er sterke vermoedens dat het hier niet om particuliere verkoop gaat. Daarnaast plaats je de advertetie telkens weer terug nadat wij deze verwijderd hebben, zonder ook maar even contact met ons op te nemen. Dit nemen we je zeer kwalijk. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd met wat uitleg, gelieve even via de mail verder te corresponderen en niet hier in dit topic (dit is tenslotte iets tussen Tweakers.net en jou).

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.