Toon posts:

Bewegende randen in alle games.(PC)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het probleem dat dingen (vooral dunne) in alle games bewegende witte randen hebben. Dus in bf4, rome 2, skyrim, dishonored etc.
Al zet ik anti-aliasing op 12x niks werkt. ik heb alles geprobeerd. adaptive anti-aliasing, edge detect, mlaa, sweetfx, msaa. supersampling alles. De randen worden hier door maar iets minder geraffeld maar de witte bewegende randen blijven vol op aanwezig. Ik heb ook al mijn drivers opnieuw geïnstalleerd.
Mijn scherm's native resolution is gewoon 1080p en daar run ik mijn games ook op. Ook op een lagere resolutie blijven de randen aanwezig. Ook heb ik de scherpte van de monitor op 0 gezet en ben ik met al die opties bezig geweest. niks helpt. Maar niet alleen in games ook in video's heb ik het soms.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/sz7q1i.jpg
bijv. hier bij rome2 bij de balken

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/200dyrp.jpg

Amd phenom ii x4 965 be oc 3,8 ghz
Amd hd 6870

samsung t24a350 met hdmi kabel aangesloten op pc. verschillende geprobeerd, het probleem blijft.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had hetzelfde met Fallout 3 op windows 8 - in mijn geval opgelost door het .exe bestand aan te passen. Klik op de compatibiliteit tab en dan op 'disable display scaling on high DPI settings' ? Kan ook in de game door Ctrl + alt + F11 in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd, maar het werkte niet.
Ik heb hier een video waar je het probleem ziet:
YouTube: Shimmering white edges problem in games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:30

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Misschien in de videokaart settings/driver kijken of je applicaties zelf laat bepalen wat de AA settings zijn. Wellicht dat je driver nu géén anti-aliassing forceert.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!