Hallo 
Ik wil binnenkort een PC kopen met als hoofddoel gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
-Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
- +-900 Euro inclusief randapparatuur (exclusief speakers)
Ik neem geen andere onderdelen mee behalve een simpel speakersysteem. Verder heb ik ook nog een oud beeldscherm, maar het leek mij slimmer om ook een nieuw beeldscherm te kopen. Ik wil niet overklokken.
Ik heb al op een andere website om hulp gevraagd, en daar tot een samenstelling gekomen. Maar aangezien ik waarde hecht aan meerdere meningen en het hier bovendien actiever lijkt kom ik hier nogmaals om advies vragen.
Dit is het lijstje voor de PC
Ik wilde graag weten of jullie iets anders zouden aanraden of is dit eigenlijk perfect (
)
Ook had iemand de voeding hieronder aangeraden in plaats van de Corsair CX500M omdat deze Gold certified is, maar is het wattage denken jullie genoeg?
Wat betreft monitor heb ik geen idee, ik wil niet te veel er aan uitgeven. Ik wil wel rond de 21 inch en kwam daarmee op deze uit. Is die prima of is die reactietijd te slecht voor gamen?
Ook had ik nog een vraag wat betreft powerline, ik zoek adapters die geen stopcontact in beslag nemen maar toch redelijke kwaliteit. Iemand ervaring met bovenstaande? Of zijn er betere?
Bij voorbaat al erg bedankt
Ik wil binnenkort een PC kopen met als hoofddoel gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
-Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
- +-900 Euro inclusief randapparatuur (exclusief speakers)
Ik neem geen andere onderdelen mee behalve een simpel speakersysteem. Verder heb ik ook nog een oud beeldscherm, maar het leek mij slimmer om ook een nieuw beeldscherm te kopen. Ik wil niet overklokken.
Ik heb al op een andere website om hulp gevraagd, en daar tot een samenstelling gekomen. Maar aangezien ik waarde hecht aan meerdere meningen en het hier bovendien actiever lijkt kom ik hier nogmaals om advies vragen.
Dit is het lijstje voor de PC
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 164,90 | € 164,90 |
| 1 | Asus B85M-E | € 65,55 | € 65,55 |
| 1 | Asus GTX760-DC2OC-2GD5 | € 212,94 | € 212,94 |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 31,16 | € 31,16 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,89 | € 57,89 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 17,- | € 17,- |
| 1 | Corsair CX500M | € 49,99 | € 49,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 669,33 | |
Ik wilde graag weten of jullie iets anders zouden aanraden of is dit eigenlijk perfect (
Ook had iemand de voeding hieronder aangeraden in plaats van de Corsair CX500M omdat deze Gold certified is, maar is het wattage denken jullie genoeg?
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 63,98 | € 63,98 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 63,98 | |
Wat betreft monitor heb ik geen idee, ik wil niet te veel er aan uitgeven. Ik wil wel rond de 21 inch en kwam daarmee op deze uit. Is die prima of is die reactietijd te slecht voor gamen?
| 1 | Asus VS229H Zwart | € 138,90 | € 138,90 |
| 1 | TP-Link TL-PA551KIT | € 46,55 | € 46,55 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 185,45 | |
Ook had ik nog een vraag wat betreft powerline, ik zoek adapters die geen stopcontact in beslag nemen maar toch redelijke kwaliteit. Iemand ervaring met bovenstaande? Of zijn er betere?
Bij voorbaat al erg bedankt