Hallo,
Mijn zus haar laptop heeft blijkbaar een serieus probleem....
Ze krijgt namelijk geregeld een blue screen als ze haar laptop aanzet, en het is ook verschrikkelijk traag
Natuurlijk heeft ze dit laten aanslepen (vrouwen....) en dus heb ik haar laptop eens onderhanden genomen.
Hierbij heb ik alle junkfiles verwijderd en laten optimaliseren door "Advanced System Optimizer", welke een fantastisch programma is.
Hierdoor is de laptop al stukken sneller geworden.
Maar na een paar keer herstarten blijft het probleem voorkomen.
Beschrijving:
- druk op powerknop
- na x tijd blue screen die snel verdwijnt (zal later proberen een foto te posten)
- herstart zichzelf op
- vraagt voor systeemherstel ofwel in normale modus starten
en als je klikt op normaal starten, doet ie het wel zonder problemen....wel vreemd
let wel, deze blue screen is niet altijd, soms start hij direct goed op
iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? eventueel een virus? (zit nochtans legitieme Kaspersky op)
Dank bij voorbaat
ps: zal proberen foto te posten van blue screen
Mijn zus haar laptop heeft blijkbaar een serieus probleem....
Ze krijgt namelijk geregeld een blue screen als ze haar laptop aanzet, en het is ook verschrikkelijk traag
Natuurlijk heeft ze dit laten aanslepen (vrouwen....) en dus heb ik haar laptop eens onderhanden genomen.
Hierbij heb ik alle junkfiles verwijderd en laten optimaliseren door "Advanced System Optimizer", welke een fantastisch programma is.
Hierdoor is de laptop al stukken sneller geworden.
Maar na een paar keer herstarten blijft het probleem voorkomen.
Beschrijving:
- druk op powerknop
- na x tijd blue screen die snel verdwijnt (zal later proberen een foto te posten)
- herstart zichzelf op
- vraagt voor systeemherstel ofwel in normale modus starten
en als je klikt op normaal starten, doet ie het wel zonder problemen....wel vreemd
let wel, deze blue screen is niet altijd, soms start hij direct goed op
iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? eventueel een virus? (zit nochtans legitieme Kaspersky op)
Dank bij voorbaat
ps: zal proberen foto te posten van blue screen
[ Voor 3% gewijzigd door bart1133 op 03-01-2014 19:02 ]