Het lijkt erop dat onze huidige pc het zojuist definitief heeft begeven. Alleen de ventilatoren hoor ik nog geluid maken, maar doorstarten werkt helaas niet. Nu heeft deze pc wel vaker moeilijkheden gehad bij opstarten, maar ik krijg het nu (nog) niet werkend. Omdat mijn ouders aan hebben gegeven ook wel eens een wat snellere pc te willen hebben maar eens gekeken naar de BBG van Januari. Voor de functionaliteit en de prijs verhouding lijkt me het basis systeem al voldoende voor ons gebruik. Dit zal namelijk niet veel anders zijn dan office, internetten en oude spellen (CM 01/02). Het systeem dient wel toekomst geschikt te zijn en alleen daardoor lijkt me deze pc logischer qua aankoop dan de budget pc.
Ik heb denk ik al 10 jaar zelf geen pc meer in elkaar gezet en weet ook niet of dit zo verstandig is. Zit er daardoor aan te denken om de pc te laten assembleren bij een shop. Deze dient dan uiteraard wel alle componenten te beschikken. De goedkoopste webshop is in dit geval voor de meeste componenten Azerty. Deze beschikt echter niet over het geheugen wat benoemd is in de BBG. Geheugen voor de pc is absoluut niet iets waar ik verstand van heb en heb dus geen idee wat een goede vervanger zou zijn.
Het basissysteem bestaat uit
Wie weet evt. een geschikte vervanger voor het geheugen. Twee strips van 2 of 4GB. Daarbij is het nog logisch om de pc te laten assembleren of zijn er tips voor andere componenten.
Ik heb denk ik al 10 jaar zelf geen pc meer in elkaar gezet en weet ook niet of dit zo verstandig is. Zit er daardoor aan te denken om de pc te laten assembleren bij een shop. Deze dient dan uiteraard wel alle componenten te beschikken. De goedkoopste webshop is in dit geval voor de meeste componenten Azerty. Deze beschikt echter niet over het geheugen wat benoemd is in de BBG. Geheugen voor de pc is absoluut niet iets waar ik verstand van heb en heb dus geen idee wat een goede vervanger zou zijn.
Het basissysteem bestaat uit
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 79,30 | € 79,30 |
| 1 | ASRock FM2A75M Pro4+ | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Cooler Master Elite 344 USB 3.0 Zilver | € 31,64 | € 31,64 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 80,05 | € 80,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 276,49 | |
Wie weet evt. een geschikte vervanger voor het geheugen. Twee strips van 2 of 4GB. Daarbij is het nog logisch om de pc te laten assembleren of zijn er tips voor andere componenten.
LOETKE