Ik heb momenteel een NAD C740 versterker en 2 Mission M72 boxen, wat qua geluid voldoet. Maar qua aansluitingen en surround niet meer. Ik ben dus op zoek naar eerst een nieuwe versterker. De boxen word de volgende stap, of uitbreiden of vervangen door een 5.1 set.
De bronnen worden voorlopig:
Ziggo HD recorder
PS3
Bluray speler die nog gekocht moet worden
Wat wil ik straks hebben:
Min 4* HDMI Input
Min 1 * HDMI Output met ARC
Zwart
Min 5.1
Tot zover vrij makkelijk, maar ik wil ook graag:
- WLAN aansluiting
- Android bediening
- Spotify client, of iemand moet mij overtuigen dat ik Spotify makkelijk vanaf mijn Nexus 10 kan streamen richting een willekeurige WLAN receiver.
Ik heb zelf de volgende receiver kunnen vinden, voldoet prima maar misschien een beetje overkill:
Onkyo TX-NR626 zwart
En de volgende maar die mist Spotify:
Sony STR DN840
Daarnaast zijn er receivers waarbij de WLAN aansluiting optioneel is, meestal kost de dongle dan rond de 60 Euro dus dat lijkt me prijstechnisch niet handig.
Budget liever richting de 300, maar als hij aan alle opties voldoet is 400 ook een mogelijkheid.
Hebben jullie nog suggesties?
De bronnen worden voorlopig:
Ziggo HD recorder
PS3
Bluray speler die nog gekocht moet worden
Wat wil ik straks hebben:
Min 4* HDMI Input
Min 1 * HDMI Output met ARC
Zwart
Min 5.1
Tot zover vrij makkelijk, maar ik wil ook graag:
- WLAN aansluiting
- Android bediening
- Spotify client, of iemand moet mij overtuigen dat ik Spotify makkelijk vanaf mijn Nexus 10 kan streamen richting een willekeurige WLAN receiver.
Ik heb zelf de volgende receiver kunnen vinden, voldoet prima maar misschien een beetje overkill:
Onkyo TX-NR626 zwart
En de volgende maar die mist Spotify:
Sony STR DN840
Daarnaast zijn er receivers waarbij de WLAN aansluiting optioneel is, meestal kost de dongle dan rond de 60 Euro dus dat lijkt me prijstechnisch niet handig.
Budget liever richting de 300, maar als hij aan alle opties voldoet is 400 ook een mogelijkheid.
Hebben jullie nog suggesties?