Pc-Chips M810LR

Pagina: 1
Acties:

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18
Hey Luitjes,

Heeft iemand deze mobo ook ? En zo ja valt er wat uit te halen want ik heb er eentje liggen en die wil ik maar eens gaan gebruiken ? :)

(Rest van mn info staat in sig)

Maar iemand ?

Thnx

Verwijderd

Heb er nu een Duron750*933 (7*133) inzitten. Maar m'n TBird1333 kon ie ook zonder problemen aan.
Dus ik zou zeggen, koop voor 125 piek een Duron-750, ga wat kleuren en krassen en je hebt er een leuk 2e systeempje bij!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:00
verwacht alleen niet veel support.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

pcchips suxx :r

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18
ja het zuigt ja maar kep het maar gehad

ik heb die proc al maar wat voor voeding heb je ik kan het ni aan met 235 Watt das het enigste wat ik nog heb

Verwijderd

Heb er 1 in een server liggen, werkt prima, is stabiel, en DVD's afspelen met onboard video gaat prima(Duron 750)

• Ramon
Op donderdag 07 juni 2001 20:19 schreef Mathizsias het volgende:
ja het zuigt ja maar kep het maar gehad

ik heb die proc al maar wat voor voeding heb je ik kan het ni aan met 235 Watt das het enigste wat ik nog heb
235 Watt moet lukken.

Zit er hier ook in!

Verwijderd

Op een beurs dit gehoord :
-klant : verkoop je Aopen of MSI ?
- verkoper : Nee meneer , wij hebben enkel goede spullen !
-Ik : Waarom ligt daar dan PCchips , koop liever een Asus of MSI bordje !
-Verkoper : Vroeger had ik een Asus moederbord maar kijk , dit PCchips moederbord (2PCI , 1AGP en een AMR) heb ik er nu in , werkt veel beter en ik meot zelfs geen geluidskaart meer kopen want die zit erop . |:( |:( |:( |:(

dezelfde verkoper dezelfde dag :
-klant : Hebt u een videokaart waarmee ik DVD's kan afspelen want met mijn TNT M64 kan het niet in Mediaspeler .
-verkoper : Inderdaad , dat kan niet . Daarvoor moet u een speciaal programma kopen.
-klant : En wat kost dat ?
-verkoper : Wel , het zit enkel bij deze GeForce 2 GTS !!!!
-ik : waarom staat er dan op die TNT2 Vanta streaming DVD playback , software included ?
-verkoper : Dat bedoelen ze zo niet , dat programma kan geen DVD's spelen !

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
Moved vanuit Die-hard Overclocking & Case Modding.

Verwijderd

Is best een leuk bordje, geef maar aan mij:) bied er wel 25 piek voor:)

Gooi er die Duron 750 op, kleur de L7 bridges in: 1.85V dan de tweakers bios erop en dan richting 1GHz, verder ff de bios tweaken, memory size op 16MB zetten(hou je nog genoeg over van de 128) verder gewoon windows installen en de nieuwste SiS drivers

235W is genoeg voor dit bordje, maar liever een goede PSU bord (vooral de 1.6 revisie) loopt nogal te zeuren met slechte PSU's, maar 235 moet genoeg zijn

Tweakersbios:

www.westgraphics.com\downloads\810bios.zip

BTW ik ben opzoek naar zo'n bordje dus als die vriend er nog een kwijt moet hou ik me aanbevolen:)

Verwijderd

leuk stabiel mobo op basis van de SiS 730 chipset. Goedkoop,compleet en stabiel. Is geen oc mobo maar goed voor een office/internet pc en alsje het AGP slot gebruikt ook lekker om mee te gamen

• Ramon
alleen is de 730S chipset niet bepaald znel. :(

Verwijderd

gaat ook nog wel, tis geen KT133A maar kan er mee door, voor office PC en casual gamer wel ok. Q3A draait ongeveer 40FPS op 640x480x16 met de tweaked bios

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 22:33 schreef Tampie2000 het volgende:
alleen is de 730S chipset niet bepaald znel. :(
In welk opzicht? memory? HD?

Verwijderd

memory scores zijn niet zo hoog, met de snelste bios zo rond de 350/400

Verwijderd

snelste bios? is er een tweakbios voor dan?

Verwijderd

Yup die is er:

www.westgraphics.com\downloads\810bios.zip

Have phun with it, hijs stabieler en sneller en geeft meer opties( CAS/RAS timings enz)
Pagina: 1