• WouterT13
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-12-2025
hey,

Ik heb een nieuwe computer voor mijn moeder samengesteld. Hij is bedoeld voor wat office-gebruik. Het is dus een mini-ITX, zodat hij minder ruimte inneemt. Nu vraag ik me alleen af of de boxed koeler bij de processor (pricewatch: AMD A8-5600K Black Edition wel in de behuizing gaat passen (pricewatch: Cooler Master Elite 120 Advanced Zwart).
In de behuizing passen CPU-koelers tot 65mm. Ik kan alleen nergens vinden hoe hoog de boxed-koeler is.
Als iemand mij hier mee zou kunnen helpen, zou ik erg blij zijn! _/-\o_
alvast bedankt!

Verwijderd

41 mm tall, and 68x77mm "square

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-02 17:58

Thomg

Aww yiss

Stock koelers zullen altijd passen in een behuizing ( met waarschijnlijk een enkele specifieke uitzondering ).

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-02 12:33

two

WouterT13 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:43:
hey,

Ik heb een nieuwe computer voor mijn moeder samengesteld. Hij is bedoeld voor wat office-gebruik. Het is dus een mini-ITX, zodat hij minder ruimte inneemt. Nu vraag ik me alleen af of de boxed koeler bij de processor (pricewatch: AMD A8-5600K Black Edition wel in de behuizing gaat passen (pricewatch: Cooler Master Elite 120 Advanced Zwart).
In de behuizing passen CPU-koelers tot 65mm. Ik kan alleen nergens vinden hoe hoog de boxed-koeler is.
Als iemand mij hier mee zou kunnen helpen, zou ik erg blij zijn! _/-\o_
alvast bedankt!
Heb hier de stock koeler zelf in gebruik. Klein en prima ding.

Signature

• WouterT13
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-12-2025
oke, bedankt! Had wel verwacht dat hij zou passen, maar dacht: vraag het nog even voor de zekerheid.