UPDATE: 5.1 geluidskaart is niet meer van de orde, gaat nu om het aansluiten van de surround set op een versterker zodat alle boxen het doen, met als input de PC..
Hallo, dit is mijn eerste vraag hier
ik heb een probleem met mijn verouderde surround set (sony). Deze heeft enkel 2 uitgangen (line in/out), maar ik heb tot nu toe enkel geluid uit de subwoofer kunnen krijgen en niet uit de kleine boxjes.
Ik heb een tulp stekker (rood, wit) naar audio jack geprobeerd in mijn pc, tulp stekkers naar mijn equalizer en tulp stekkers in onze digitenne reciever van KPN, helaas geen geluid uit de speakers..
Ik weet dat het geluid signaal zo omgezet wordt van 5.1 naar stereo maar er zou toch minstens geluid moeten komen uit een aantal van de speakers?
Bijgevoegde foto van de aansluitingen van de subwoofer.
Graag uw hulp!!:)
(Ben nu van plan om een 5.1 geluidskaart te kopen voor in mijn pc, helpt dit?)
Alvast bedankt
;edit; hoe voeg ik plaatjes toe:/ foto van smartphone..
Hallo, dit is mijn eerste vraag hier
ik heb een probleem met mijn verouderde surround set (sony). Deze heeft enkel 2 uitgangen (line in/out), maar ik heb tot nu toe enkel geluid uit de subwoofer kunnen krijgen en niet uit de kleine boxjes.
Ik heb een tulp stekker (rood, wit) naar audio jack geprobeerd in mijn pc, tulp stekkers naar mijn equalizer en tulp stekkers in onze digitenne reciever van KPN, helaas geen geluid uit de speakers..
Ik weet dat het geluid signaal zo omgezet wordt van 5.1 naar stereo maar er zou toch minstens geluid moeten komen uit een aantal van de speakers?
Bijgevoegde foto van de aansluitingen van de subwoofer.
Graag uw hulp!!:)
(Ben nu van plan om een 5.1 geluidskaart te kopen voor in mijn pc, helpt dit?)
Alvast bedankt
;edit; hoe voeg ik plaatjes toe:/ foto van smartphone..
[ Voor 12% gewijzigd door Henkielip op 04-01-2014 13:44 ]