Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bramvana
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 20:20
Hallo tweakers,

Ik heb gister en vanmiddag geprobeerd mijn HTC Butterfly te rooten. Dit is niet gelukt omdat de super user niet goed wilde installeren. Nu wil ik hem terug zetten naar de factory image, echter gaat hij nu naar de teamwin factory reset waardoor ik dus niet meer in de originele reset komt. Dit zorgt er voor dat ik niet meer op de "echte" fabrieks instellingen kom. Als ik mijn bootloader weer lock is teamwin er wel af echter kom ik dan nogsteeds niet in de originele factory reset. Maar blijft superuser er op staan.

Hoe krijg ik mijn HTC terug naar de originele factory image?

Met vriendelijke groet,
Bram

PS. ik heb resetten geprobeerd via de bootloader als de instellingen maar nu team win er af is werkt het resetten niet meer.
Wie kan mij helpen? _/-\o_

• bramvana
top! nu ff een uur wachten totdat het programma is gedownload *zucht*

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:08
met een "factory reset" wis je alleen je userdata, zonder root en of unlocked bootloader zijn andere aanpassingen ook niet mogelijk, en valt er op andere partities dus ook niets te resetten. Aangezien je een custom recovery hebt geflashed en je /system hebt aangepast door super user te installeren heeft een factory reset geen zin. Je zal een factory image opnieuw moeten flashen om em weer helemaal stock te maken. Wellicht is het dan ook nog nodig handmatig stock recovery te flashen

Strava

• bramvana
@prulleman,
Mmm waar kan ik de factory image downloaden? want volgendsmij is de link van Momus daarvoor voor alles terug zetten

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:08
bramvana schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:26:
@prulleman,
Mmm waar kan ik de factory image downloaden? want volgendsmij is de link van Momus daarvoor voor alles terug zetten
in de beschrijving hebben ze het inderdaad over de stock firmware:
We are here with a new tutorial to unroot the device and install Stock Firmware. We have given the stock RUU update file here so that you can restore your device to Stock Android 4.1.1 Jelly Bean firmware.
ik zie alleen geen link, naar de ruu file, maar googlen kan iederen toch :)

/edit staat wel gewoon in de eerder genoemde link.. een url naar XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2124742

[ Voor 9% gewijzigd door Prulleman op 03-01-2014 15:35 ]

Strava

• bramvana
dit is het laatste wat dat programma doet:
http://gyazo.com/8fde835138d28083e368a105c67b88c9
daarna geeft hij deze error:
http://gyazo.com/fb75a370e68b1569f5bdb14624e889cc

volgendsmij komt dat doordat er 2 soorten butterfly's zijn de X920E en de X920D en volgendsmij is de nederlandse versie de X920D

moet ik zoeken naar de RUU voor de X920D?

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Ja.

• bramvana
De RUU is het zelfde maar de error blijf :S wat nu?
Pagina: 1