Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC speed up tool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

In het verleden had ik een programma waardoor ik mijn games sneller kon laten lopen.
Dit is een tool waardoor de snelheid van een spel in het spel zelf geboost wordt.

Na zelf wat rond gezocht te hebben stuit ik alleen maar op malware sites die programma's aanbieden voor je pc op te schonen voor sneller prestaties, maar uiteraard geen speed up tool wat ik in gedachten had.

Iemand hier die het programma herkent?

Bvd Nostigmus.

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 19:20
In het verleden gebruikte ik hiervoor Speed Gear (maar deze versnelde alles op de pc en gebruikte ik op Windows XP maar support kennelijk geen 64-bit OS, kan tegenwoordig ook voor aparte applicaties gebruikt worden zo te zien) maar tegenwoordig als ik zoiets wil gebruik ik daar Cheat Engine voor. Deze wordt waarschijnlijk wel herkent als malware omdat (jij met) deze ook geheugen van applicaties kan lezen en kan hooken en injecteren aan/in processen.

[ Voor 21% gewijzigd door Starke op 03-01-2014 19:52 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

waarom geloof ik niuet in dit soort programma's. extra software maakt je pc langzamer, niet sneller

Iperf

• Starke
fish schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:43:
waarom geloof ik niuet in dit soort programma's. extra software maakt je pc langzamer, niet sneller
Lees ook de vraag van de persoon, hij vraagt een programma om de snelheid van programma's te verhogen niet iets om de PC te versnellen. Iets wat wel kan met bepaalde programma's maar (het meeste dat) deze doen niets anders dan registry edits uitvoeren die je zelf ook kan doen (bijvoorbeeld de Windows Core in het geheugen laden, ip connection boost en dat soort dingen).

Zowel Speed Gear als Cheat Engine kunnen wat de TS vraagt de ene is alleen betaald en de ander gratis.

Verwijderd

Topicstarter
Dankuwel Starke !

Heb voorheen inderdaad Speed Gear gebruikt.

Maar met Cheat engine werkt het ook perfect.

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Wat je ook kan doen is een zoeken naar b.v. een .bat bestand die je aanklikt als je gaat gamen. Deze zet dan een x-aantal niet essentielle Windows services uit. Als je klaar bent met gamen moet je dan een ander .bat bestand aanklikken om zodoende deze services weer aan te zetten.

Een vriend van mij had vroeger een soortgelijk bat bestandje die dit allemaal deed. Misschien kan je hier eens naar zoeken i.p.v. een (in mijn ogen) niet altijd kosher programma. :9

• Starke
LnC schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:04:
Wat je ook kan doen is een zoeken naar b.v. een .bat bestand die je aanklikt als je gaat gamen. Deze zet dan een x-aantal niet essentielle Windows services uit. Als je klaar bent met gamen moet je dan een ander .bat bestand aanklikken om zodoende deze services weer aan te zetten.

Een vriend van mij had vroeger een soortgelijk bat bestandje die dit allemaal deed. Misschien kan je hier eens naar zoeken i.p.v. een (in mijn ogen) niet altijd kosher programma. :9
Niet altijd kosher programma is een beetje overdreven. Dat de programma's tegen de EULA's van 99% van de online games gaan ben ik met je eens. Maar in singleplayer games vind ik dat je de snelheid van de game, stats van je character, memory points, hp van vijanden allemaal mag aanpassen als je dat wil (als je de game toch al hebt uitgespeelt). Hierbij vind ik wel dat je niet met deze aangepaste singleplayer chars online mag uiteraard.

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Mijn punt was misschien een beetje overdreven, sorry daarvoor ;)

• Starke
Maakt niet uit, normaal gesproken zou ik het met je eens zijn (met random bijna nooit genoemde memory edit tools) maar je geeft zelf ook al met die emicon aan dat je het niet helemaal meent. Ik weet van cheat engine bijna zeker dat deze wel (min of meer) kosher is gezien je ook de hele source code daar van google code af kan halen (cheat engine SVN). Gezien er op de forums van Cheat Engine ook genoeg programmeurs zitten zou het eerder naar buiten zijn gekomen als dit programma niet kosher zou zijn. Speed Gear kan ik niet veel over zeggen tho, heb ik heel vroeger gebruikt in Windows XP tijdperk en is closed source :D.

[ Voor 3% gewijzigd door Starke op 07-01-2014 15:42 ]

Pagina: 1