Toon posts:

Vreemde 'test' en 'debug window' knoppen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Tijdens het veranderen van mijn wallpaper ben ik net op iets vreemds gestoten.
Bij het openen van de wallpaper voorkeuren zag ik rechts bovenaan twee extra knoppen staan: 'test' en 'debug window' (zie screenshots).

Ik gebruik een secundair scherm bij m'n MacBook Air, dus elk scherm opent een eigen voorkeurpaneel. Op beide panelen zag ik deze twee knoppen staan. Tweede screenshot toont wat 'debug window' doet.

Geen idee waar deze knoppen vandaan kwamen. Ik heb het scenario proberen herhalen, maar het is me niet gelukt deze knoppen opnieuw tevoorschijn te halen. Ze lijken samen met het sluiten van de voorkeuren verdwenen.

Heeft er iemand soms een idee wat deze knoppen zijn? Waarvoor ze gebruikt worden? Puur uit curiositeit eigenlijk :) Ik draai Mavericks trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://oi44.tinypic.com/33o5h1l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi44.tinypic.com/w2islu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 17:57
Lijkt mij van een programma te zijn, het is in ieder geval geen standaard functionaliteit van Mavericks voor zover ik weet.

Recentelijk misschien een app oid geïnstalleerd die iets met je desktop wallpapers doet ofzo?

[ Voor 28% gewijzigd door ViolatoR op 03-01-2014 14:54 ]

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

Xcode geinstalleerd toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Knoppen voor ontwikkelaars, om de fouten (bugs) eruit te halen. Je krijgt ze door met cmd+opt op Desktop & Screensaver te drukken.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het was geen app. Zal dus inderdaad toch standaard in Mavericks zitten denk ik, thanks Daedalus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zit er al in sinds 10.6 (Snow Leopard) of zo, dus niet bepaald nieuw :P

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1