Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug/feature] react paginering

Pagina: 1
Acties:

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Als ik in bepaalde topics zit die wat langer zijn kan het handig zijn om van de paginering gebruikt te maken. Helaas is deze op GoT totaal onbruikbaar (zie voorbeeld). Graag zou ik meerdere pagina's voor en achteruit kunnen in plaats van enkel naar de eerste of de laatste.

Voorbeelden hiervan zijn dat je een bepaalde post terugzoekt of iets specifieks wilt teruglezen. De huidige opzet voorziet hier niet in en toont eigenlijk het huidige paginanummer. Work-around die ik nu gebruik: de waarde in de URL aanpassen

Afbeeldingslocatie: http://tmp.rogierslag.nl.s3.amazonaws.com/paginering_got.png

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
offtopic: Plaatje is dood (PermanentRedirect)...

[ Voor 18% gewijzigd door hylke94 op 03-01-2014 17:19 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hier is al eens over gesproken (iig crew intern) en dit werd ook aangehaald als problematisch. Het is echter niet zo eenvoudig op te lossen zonder andere problemen te krijgen. De huidige implementatie is de beste compromis gebleken. In je plaatje kan je pagina's 1, 61, 62, 63 en 66 bereiken. Het is dan ook jammer dat de optie voor dropdown vs links is verdwenen. Dat zou het probleem oplossen, maar er is vast een reden voor waarom die optie is verwijdert.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Als je naar een specifieke pagina wil kan je toch gewoon de url wijzigen?

Je kan met deze paginering naar de eerste, laatste, volgende en vorige pagina gaan, als je een specifieke pagina wil kan je de url gebruiken.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.