Daarnaast, de Moto G bevat geen crap zoals skins of ladingen brakke gare software, behalve 3 applicaties, die best wel nuttig kunnen zijn:
1. Moto Assist (een beetje vergelijkbaar met Locale: "Doe X in situatie Y.")
2. Moto Care (Motoroloa's support site, vormgegeven als app, waarmee je direct Motorola kunt contacteren.)
3. Moto Migrate (Installeer het ook op je oude telefoon, hang beiden aan dezelfde Wifi, en je kunt al je bestanden zoals foto's en dergelijke omzetten van de ene naar de andere telefoon.)
Eindelijk eens applicaties die echt zut toe kunnen voegen voor gebruikers, in plaats van alleen maar gimmicks die toch niemand ooit gebruikt.
Jammer genoeg heb ik ze niet kunnen testen (mijn moeder komt van een dumbphone af, dus geen Migrate, support nog niet nodig gehad, en Assist staat uit; dat gaat echt boven haar pet op het moment. Dat foto's maken, WhatsApp, en delen van foto's via WhatsApp al goed lukt binnen een dag is al een wonder, gezien mijn moeder normaal een hekel heeft aan alle techniek met meer dan 1 knop. Ik vind het jammer dat ik het menu en de app drawer niet kan blokkeren met een wachtwoord eigenlijk).
[
Voor 22% gewijzigd door
Katsunami op 05-01-2014 00:08
]