Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Usenet: download wel maar ontvang het niet

Pagina: 1
Acties:

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-11 11:36
De titel staat er een beetje raar maar ik zal het uitleggen.

Ik heb een nieuwsgroepen account bij pure usenet die heeft meer dan Méér dan 1100 dagen retentie.

Nu heb ik soms wat downloads die ik wil binnenhalen die wat ouder zijn of meer dan 20+ gb

ik sla het nzb bestand op en open het in alt.binz.. wanneer ik op verbinden klik, blijven alle 12 verbindingen op 0kb/s maar de download komt met tientallen mb/s per seconden binnen, waar ik vervolgens niets aan heb, of hij download daadwerkelijk de helft maar.

ligt dit aan pure usenet? de nzb ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De bestanden zijn door of namens de rechthebbenden verwijderd.

offtopic:
Ik zet even Usenet in de titel, zonder dat woord is het erg onduidelijk waar het nu over gaat ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:52
Waarschijnlijk zijn die bestanden via Notice & Takedown er weer afgehaald. Als dat zo is, dan is het hier niet de plek om het er over te hebben.

• Zaratrass
kipfel schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:46:
Waarschijnlijk zijn die bestanden via Notice & Takedown er weer afgehaald. Als dat zo is, dan is het hier niet de plek om het er over te hebben.
het gaat niet om 1 nzb, maar meerdere.

maar nu heb weet ik in ieder geval waarom ik ze dan niet kan binnenhalen.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Denk je dat ze maar 1 post laten verwijderen? Hoe naïef. Ze pakken gelijk een hele berg om te laten verwijderen. Retentie is tegenwoordig een wassen neus voor waar je 't voor zou gebruiken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:33
Als je op het tabje Log klikt in alt.binz zul je waarschijnlijk allemaal rode regels zien dat het onderwerp niet bestaat.

• Zaratrass
beddankt voor de antwoorden, ik weet genoeg!
Pagina: 1