Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aankoop laptop <800€

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nogal een leek op het gebied van laptops. Mijn laptop nu is een asus en daar ben ik heel tevreden van, hij is echter aan vervanging toe dus ben ik aan het uitkijken voor ne nieuwe. Nu met de solden (belgie) hoop ik een goede zaak te kunnen doen :)

Specs:

Minstens 15'
Goede videokaart, ken er weinig van heb nu NVidia
Minstens intel i5
Voor de rest ken ik er te weinig van.

Gebruik pc dagelijks minstens 3u en meestal 5-7u dus heb graag goede batterij en ook een snelle pc.
Ik game niet dus enkel schoolwerk, surfen enzo maar heb wel graag een snelle laptop

Iemand die mij kan helpen met dingen waar ik naar moet kijken als ik op zoek ga om aan deze vereisten te voldoen? Of misschien iemand dat een voorstel van laptop in gedachte heeft?

Alvast bedankt!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Bekijk deze review van mij. Misschien is dit een goede keuze. Ik ben er tot nu toe heel tevreden mee.

productreview: Asus K56CB-XX396H review door IIsnickerII

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Geen idee of hij ook redelijk goedkoop te krijgen is in België, maar voor minder dan €800 krijg je de Asus N56 met i7, Nvidia GT740M, Full HD scherm, 6GB RAM etc..

pricewatch: Asus N56VB-S4061H

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Waarom wil je een goede videokaart als je er niet mee gaat gamen? Volgens mij heb je niks aan iets dat beter is dan een integrated intel gpu.

Verwijderd

Topicstarter
@jornv ik ken er weinig van, ik wil gewoon ook goede beeldkwaliteit voor films enzo te zien en ik dacht dat de videokaart dare ook voor iets tussen zat :p

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Als je een goede beeld kwaliteit wilt zou ik kijken voor iets met een goed scherm. Je hebt daar absoluut geen aparte videokaart voor nodig.

De 2 laptops die ik in gedachten heb hebben dan toevallig wel een goede videokaart, maar dat is ook weer niet erg. En als je een keer gaat gamen zal het van pas komen.

Waar ik aan dacht:
pricewatch: Asus N56VB-S4061H Populair en veel aanbevolen
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54208G50aii Heeft een veel beter scherm dan de Asus en is een stuk lichter. Wel minder krachtig, maar gezien jouw gebruik zal je dat verschil niet merken. Ook mis je dan de cd drive.
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-74508G50aii Zelfde als de vorige met enkele verschillen: Processor is sneller, videokaart is stuk minder. Normaal zou ik de andere acer aanbevelen, maar aangezien je niet wilt gamen is dit een betere keus.

Het nadeel van deze modellen is dat je geen geld overhoud voor een ssd. Daarom zou ik ook de Lenovo Thnkpad e540 willen aanbevelen. Je neemt de goedkoopste met een full hd scherm. Dan zit je iets boven de 600 en kan je nog een 250 gb ssd erin stoppen. Die kan je dan samen met de hdd gebruiken (als je denkt dat je aan 250 gb niet genoeg hebt) met een hdd caddy. Dan verlies je wel je cd drive.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezien dat deze laptops in Belgie allemaal rond de 900€ draaien..En via de site's in nederland is het allemaal Qwerty denk en ik ben azerty gewerkt dus wil ik ook graag een azerty kopen.

Weet je misschien iets van de Laptops van Medion?

http://www.medion.com/be/...C&maxPrice=800&minPrice=5
Pagina: 1