Beste Tweakers,
Met een budget van zo'n 600/700 euro ben ik op zoek naar een nieuwe TV. Ikzelf kijk relatief weinig TV maar mijn vrouw redelijk wat. En dat nog op een oude Philips beeldbuis met wat kuren (jaja, ze bestaan nog) dus alles is vooruitgang.
Ik heb al wat rondgekeken online en zelfs bij BCC. Nu vond ik het in de winkel erg lastig en verwarrend omdat de weergave lang niet altijd "mooi" was. Maar waarschijnlijk heeft dat andere oorzaken.
Wat ik zou willen:
- 42 of 46"
- Geschikt voor aansluiten Wii voor de kinderen
- Smart TV
- Beeldkwaliteit moet goed zijn tov prijs.
- Liefst 3x HDMI omdat 2x wat karig lijkt?
- 3D mag, maar geen must (of maken jullie hier veel gebruik van?)
- 100MHz (als het kan binnen budget)
- andere adviespunten?
Zelf keek ik al naar wat 42" modellen maar wellicht zijn er ook nog interessante 46" modellen:
LG 42LA6208
Sony KDL-42W655A
Philips 42PFL6008K
Sony KDL-42W805 (iets boven budget)
Zijn er nog andere modellen die ik zou moeten meenemen? Best bang 4 bucks in dit segment?
Alvast bedankt!
Met een budget van zo'n 600/700 euro ben ik op zoek naar een nieuwe TV. Ikzelf kijk relatief weinig TV maar mijn vrouw redelijk wat. En dat nog op een oude Philips beeldbuis met wat kuren (jaja, ze bestaan nog) dus alles is vooruitgang.
Ik heb al wat rondgekeken online en zelfs bij BCC. Nu vond ik het in de winkel erg lastig en verwarrend omdat de weergave lang niet altijd "mooi" was. Maar waarschijnlijk heeft dat andere oorzaken.
Wat ik zou willen:
- 42 of 46"
- Geschikt voor aansluiten Wii voor de kinderen
- Smart TV
- Beeldkwaliteit moet goed zijn tov prijs.
- Liefst 3x HDMI omdat 2x wat karig lijkt?
- 3D mag, maar geen must (of maken jullie hier veel gebruik van?)
- 100MHz (als het kan binnen budget)
- andere adviespunten?
Zelf keek ik al naar wat 42" modellen maar wellicht zijn er ook nog interessante 46" modellen:
LG 42LA6208
Sony KDL-42W655A
Philips 42PFL6008K
Sony KDL-42W805 (iets boven budget)
Zijn er nog andere modellen die ik zou moeten meenemen? Best bang 4 bucks in dit segment?
Alvast bedankt!