Toon posts:

Probleem bij twee beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met twee beeldschermen die aan elkaar verbonden zijn..
Beide schermen werken, alleen als je bij het tweede scherm een programma opent, opent hij deze in het eerste (hoofd) scherm.
Het tweede scherm mist ook de taakbalk.

Kan iemand mij helpen?

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-01 20:43
Welk besturingssysteem gebruik je? In het geval van Windows 7 of ouder is het niet mogelijk om de taakbalk over 2 schermen te krijgen zonder gebruik te maken van 3th party programmatuur.

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Verwijderd

Topicstarter
Het is Windows 7.
Maar het programma wat in het tweede scherm gestart wordt, moet toch ook getoond worden in het tweede scherm?

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 12:25
Dit klinkt alsof je een clone display wilt in plaats van extended desktop?
als ik het goed begrijp wil je een applicatie scherm op beide monitoren zien dus als dat zo is, moet je niet extended desktop kiezen maar clone

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-01 20:43
Yokidrink schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:12:
Dit klinkt alsof je een clone display wilt in plaats van extended desktop?
als ik het goed begrijp wil je een applicatie scherm op beide monitoren zien dus als dat zo is, moet je niet extended desktop kiezen maar clone
Wat ik er van snap heeft hij een icoontje op zijn 2e scherm staan welke hij ook op dat scherm wil openen

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 12:25
Yeh, realiseerde me dit net.

Volgens mij hangt dit af van het programma in kwestie. een programma dat kan onthouden waar het geopend was, hoef je alleen af te sluiten in de positie waar je hem wilt zien (2e monitor in dit geval). als het programma die functie niet heeft dan moet je geloof ik 3rd party software gebruiken maar ik kan verkeerd zijn.

Verwijderd

Topicstarter
SuperSjoerd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:16:
[...]

Wat ik er van snap heeft hij een icoontje op zijn 2e scherm staan welke hij ook op dat scherm wil openen
Inderdaad. Op scherm twee staat een bureaublad. Als ik daar een programma open, opent hij het op scherm 1. Wat ik wil is dat het ook op scherm 2 opent.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:56

FreakNL

Well do ya punk?

Programma verkleinen, naar scherm 2 slepen, vergroten en dan sluiten.

Daarna opent hij altijd daar, ongeacht waar de shortcut staat....

Verwijderd

Topicstarter
FreakNL schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:23:
Programma verkleinen, naar scherm 2 slepen, vergroten en dan sluiten.

Daarna opent hij altijd daar, ongeacht waar de shortcut staat....
Bedankt!
Pagina: 1