Toon posts:

Marantz SR 5006

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat iemand mij antwoord kan geven op de volgende vragen.

Enige tijd terug een mediplayer aangeschaft de Little Black Box en aangesloten, omdat ik geen wifi verbinding kreeg met dit apparaat, terug gebracht (was een probleem in de software van TLLB).
Vervolgens mij oude mediaspeler weer aangesloten.
Het vreemde was nadat ik dit gedaan had ik ineens geen geluid meer kreeg over mijn ARC verbinding.
Alles opnieuw nagelopen en ingesteld op mijn Marantz en Samsung Smart Tv, maar ik krijg het niet meer voor elkaar, terwijl hij het wel altijd zo gedaan had. De ARC aansluiting wel aangesloten, maar tevens een optische kabel. Het werkt nu wel, maar die optische kabel moet gewoon niet nodig zijn.
Tja……waar ligt nu het probleem, bij mijn receiver of tv.

Naar aanleiding van bovenstaande maar eens een firmware update geprobeerd uit te voeren op de Marantz. Helaas ik krijg geen verbinding, hij zoekt wel, maar krijgt geen aansluiting. Receiver geeft wel aan dat de verbinding goed is en heeft een IP adres. Iemand enige idee waar ik dit moet zoeken.
Ja…andere aansluitingen en kabels geprobeerd etc.

Dan nog een vraag over de app van Marantz, misschien een domme vraag, maar ik zie het niet.
Als ik via de app muziek af wil luisteren, kan ik maar steeds 1 nummer selecteren. Ik wil gewoon dat hij het hele album in 1 keer afspeelt. Hoe doe ik dat?

Alvast bedankt voor alle mogelijke suggesties.