Apple 30-pin naar lightning. Foutmelding bij iPhone 5.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 18:19
Goedenavond beste mede Tweakers,

Ik heb onlangs bij Mediamarkt (voor 40 euro! Wou graag officieel i.v.m. iOS 7 validatie) een 30-pin naar lightning kabel gekocht.
Maar op mijn iPhone 5 (en zelfde bij m'n vriendin haar iPhone 5) krijg ik onderstaande:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7528392/Photo%2002-01-14%2022%2059%2010.png

Is dit normaal?
Zelfs als ik niks op het uiteinde aangesloten heb krijg ik die melding, dus alleen die verloop stekker.

Het gaat dus om deze kabel:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.iphoneincanada.ca/wp-content/uploads/2012/10/30-pin-to-lightning-360x480.jpeg

Zou deze defect kunnen zijn?
Wil eerst extra info aangezien de MM hier 30km vandaan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Lijkt me niet helemaal juist nee!

MediaMarkt verdiend zijn geld dus door het verkopen van DX spul in Apple verpakking. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 14:03

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

MmarkM schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:12:
Lijkt me niet helemaal juist nee!

MediaMarkt verdiend zijn geld dus door het verkopen van DX spul in Apple verpakking. :9
Lijkt me inderdaat niet juist, maar dit is eerder Apple die weer users naar Lightning probeert te brengen dat een foutief product 8)7

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 18:19
Naja dan morgen maar terug naar de mediamarkt.
Ik had deze juist origineel Apple gekocht voor in de auto waar ik een dock connector in had, wat perfect werkte met stuurwielbediening op mijn oude iPhone 4S. Maar de fabrikant van die dock aansluiting in de BMW zegt dat het volledig hoort te werken met de lightning converter, en ik dacht, ja bij mij weer niet. Maar ik drukte deze net bij mij in de telefoon zonder uiteinde, en toen begon er wat te dagen.

Mooi irritant, morgen daar maar heen te zeiken, en wil ik deze daar ter plekke uittesten, de auto is er dan ook, vandaar.