Toon posts:

Ziggo (Cisco 8485dvb) aan Pioneer vsx-923 aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag een pioneer vsx-923 gekocht. Ik wil tv kijken via de pioneer, zodat ik uiteindelijk maar 1 HDMI kabel tussen tv en vsx heb. Ik ben klant van ziggo en heb een Cisco 8485dvb. Als ik de Cisco direct aan de tv koppel, krijg ik wel geluid via de pioneer, maar wanneer ik de Cisco aan de pioneer koppel gebeurt er niets...
Iemand een tip?

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04-2025
Ik denk dat iets meer details over hoe je e.e.a hebt aangesloten moet geven. Ik verwacht dat ARC op je TV aanstaat, die het audio signaal van de Cisco via HDMI doorgeeft naar je Pioneer.

Als je de cisco via een ingang op de Pioneer aansluit en de Pioneer via HDMI out op de tv, dan zou je door het kiezen van de juiste bron het geluid via de pioneer moeten horen. Bij mijn Pioneer wordt nog het onderscheid gemaakt tussen 'AMP THRU' en 'AMP': bij AMP THRU stuurt ie 't geluidsignaal rechtstreeks door zonder het af te spelen op de versterker. Dat zou je nog kunnen checken.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je reactie!

Ik heb geen ARC ondersteuning, wel is de pioneer via HDMI en via optical verbonden met de tv.

Wanneer ik de cisco aansluit via HDMI op de sat/cbl HDMI poort, krijg ik geen beeld en geen geluid. Ik zie vast iets over het hoofd...

• YMGV4LIFE
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-10-2025
En de Pioneer zet je ook op de input sat/cbl?
En de tv stem je af op de HDMI waar de Pioneer op zit aangesloten?

[ Voor 43% gewijzigd door YMGV4LIFE op 03-01-2014 16:36 ]

If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles nog eens helemaal opnieuw gedaan en het werkt nu perfect.

Dank voor het meedenken en de reacties Smithkj en YMGV4LIFE!