Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
1 enkele piep betekend dat het systeem goed POST en zou moeten werken. Heb je de kabel van het scherm wel op de videokaart zitten ipv op het moederbord ?
Post anders ook even een foto van de binnenkant, kunnen we zien of alles goed zit.
Edit: De koeler van de kast kan je trouwens direct naast de CPU fan aansluiten. Of anders rechtsboven bij SYS_FAN2. Als het nu geen 3 pins kabel is moet je de molex er vanaf halen. Niet dat dit het probleem kan zijn verder.
Post anders ook even een foto van de binnenkant, kunnen we zien of alles goed zit.
Edit: De koeler van de kast kan je trouwens direct naast de CPU fan aansluiten. Of anders rechtsboven bij SYS_FAN2. Als het nu geen 3 pins kabel is moet je de molex er vanaf halen. Niet dat dit het probleem kan zijn verder.
[ Voor 31% gewijzigd door PilatuS op 02-01-2014 22:29 ]
Ik heb beide moederbord en videokaart geprobeerd. Op mijn videokaart zit alleen DVI + HDMI dus heb ik via HDMI met de tv geprobeerd (Sinds mijn monitor alleen VGA en DVI kan en ik geen DVI kabel heb) en voor VGA de monitor geprobeerd.
(Ik weet niet of de foto duidelijk genoeg is):

EDIT: Ja dat heb ik geprobeerd, maar de kabel red het niet.
(Ik weet niet of de foto duidelijk genoeg is):

EDIT: Ja dat heb ik geprobeerd, maar de kabel red het niet.
[ Voor 29% gewijzigd door Chris van der G op 02-01-2014 22:44 ]
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Alles zit goed aangesloten. TV wel op het juiste kanaal gezet ? Die ene piep betekend dat alles goed werkt dus je zou beeld moeten krijgen. Wanneer er een videokaart in de PC zit zal de onboard waarschijnlijk geen beeld geven, je moet sowieso de kabel naar je scherm/tv op de videokaart aansluiten.
Jup, doublechecked. Zal nog met een andere hdmi kabel proberen en anders morgen maar naar lokale ict winkeltje dan denk ik.
En oké. Als dat niet werkt probeer ik wel de GPU eruit te halen en dan direct via het moederbord.
En oké. Als dat niet werkt probeer ik wel de GPU eruit te halen en dan direct via het moederbord.