Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe werkt het met recensies? Apple <-> Samsung

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste redactie,

Hoe werkt het met recensies? Krijgt Tweakers een exemplaar van de fabrikant uit of dient Tweakers hier zelf achteraan te gaan?

Insteek voor deze vragen is het vooralsnog ontbreken van een recensie van de nieuwe Samsung Galaxy Note (2014). De hands-on behandelde wat (negatieve) zaken die blijkbaar niet zo worden ervaren door de gebruikers.

Bij de iPads kwamen de recensies erg vlotjes dus ik ben heel benieuwd waarom die van de Note zo lang op zich laat wachten. Het antwoord heb ik wellicht in het begin al gegeven maar ik ben toch benieuwd!

Let wel, ik ben geen fanboy :)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
Kort antwoord: tijdgebrek. We hebben een testexemplaar van Samsung opgestuurd gekregen, maar net op het moment dat we met tig andere reviews bezig waren die af moesten. Ik had de hoop dat we hem in 2013 nog getest konden krijgen, maar december is met alle feestdagen een maand met maar weinig werkdagen in zitten en we zijn er daarom gewoon niet aan toegekomen.

Ik hoop later deze maand nog een gaatje voor de Note 10.1 te hebben, maar met de CES voor de deur (waar een deel van de redactie weer anderhalve week mee zoet is) durf ik even geen beloftes te doen.