trol en flamebait check please

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:39
mijn posts en ik wil jullie mening weten, ben ik terecht gemoddereerd?

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=308889

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=308892

kan me bij beide niet in vinden waar ik op de man speel of waar ik flames uitnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Jep * KeX , dit is zo'n onderwerp, waar MS-bashers en de linux bashers onder de stenen vandaan komen.

De kunst om hier genuanceerd en objectief te blijven modden is groot. De reacties in zo'n draad gaan bijna altijd over monopolies en machtsmisbruik. Veel moderaties vinden plaats op basis van persoonlijke mening en overtuiging. Als je met de beste bedoelingen in zo'n draad reageert en je bemoeit je in een linux/windows discussie dan weet je dat je post gaat schommelen. Als je posts na een tijdje (zeg een dag) nog niet goed gemod zijn dan is het beste inderdaad hier posten.

Meestal wordt een dergelijk draadje op TMF in de loop der tijd wel aan de kaak gesteld en doorgelopen. Je posts IMO:
  • Vindt het nou niet echt een geweldige bijdrage. Ik heb niet het idee dat je wil trollen door een welles nietus discussie uit te gaan lokken. Bovendien heb je op zich ook nog gelijk. Een typische 1:gemodereerdje IMO<li> Post 2 vind ik licht inzichtvol. Een browser moet niet alleen geschikt zijn voor top-level super programmeurs, maar ook voor de huis-tuin en keuken spaghetti progger. Inet blijft voor iedereen en niet voor een select ivoren torentje. Maar staat ook op 2:inzichtvol (goh kan dat nou? :P ) En dat vind ik hem persoonlijk ook waard.
</li>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:39
jah ben blij dat een heleboel normaal kunnen modden. die ene staat weer op +2 inzichtvol.