overnight build mozilla

Pagina: 1
Acties:

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoi, even een snel vraagje... moet door jullie meestal wel met 5 minuutjes beantwoord kunnen worden....

Ik heb net de overnight build van mozilla binnen... alleen blijft de build id hetzelfde als die van 0.9 klopt dat? of krijg ik nu per ongeluk de verkeerde binnen

Orkaan

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Weet niet 100% zeker maar volgens mij klopt dat wel ja. Zou thuis even moeten checken.
Welke heb je, de meest recente van mozillazine, of gewoon de allerlaatste van mozilla.org? Bevalt-ie?

Zoef

Verwijderd

Als je een nightly binnenhaalt staat de datum bovenin, bijvoorbeeld als je vandaag een nightly hebt binnengehaald staat er waarschijnlijk 20010606xx

• Zwerver
  • Niet online
heb nu build 2001060708 alleen die heeft een nare bug.... strepen over beeld in GoT dus ik denk dat er iets mis is met de javascript implementatie... de 0.9 doet het tot nu toe dus beter ;)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Zwerver
  • Niet online
sterker nog... ze zijn er overall op achteruit gegaan.... de overnight haalt niet eens allee plaatjes binnen. Is daardoor wel sneller dan de 0.9 (build id 2001050521)
maar haalt dus minder binnen

:(

Orkaan

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 23:20
[lekker off-topic]
Ik ging even op de Opera site kijken, stond er heel even in de titelbalk "Where does Microsoft wants you to go today?"

haha
[/lekker off-topic]

Verwijderd

Download dan 0.9.1 ;)

Verwijderd

De night-build van nu is toch snel... stuk sneller dan 0.9.2, helaas rendert hij geen table backgrounds :(

Verwijderd

sharky_k_: De nightly-build van nu is toch snel... stuk sneller dan 0.9.2, helaas rendert hij geen table backgrounds :(
Table backgrounds die wel goed zijn volgens de HTML/CSS specs?

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 11:43 schreef Arien het volgende:

[..]

Table backgrounds die wel goed zijn volgens de HTML/CSS specs?
ja denk het wel, bijna bij alle sites doet ie het gewoon niet. terwijl 0.9.2 het wel goed doet.

Verwijderd

ik ben al een kleine maand aan het werken met mozilla 0.9.2 (buildID: 2001062823)
Heb daarvoor een week met mozilla 0.9.1 gewerkt van Gnome maar die was serieus buggy (replyen op een mail deed hem crashen |:( )

van de 0.9.2 ben ik zeer tevreden maar het is inderdaad soms raar hoe nieuwere builds onstabieler en buggier zijn dan voorgaande.

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 17:20 schreef CaDax het volgende:
ik ben al een kleine maand aan het werken met mozilla 0.9.2 (buildID: 2001062823)
Heb daarvoor een week met mozilla 0.9.1 gewerkt van Gnome maar die was serieus buggy (replyen op een mail deed hem crashen |:( )

van de 0.9.2 ben ik zeer tevreden maar het is inderdaad soms raar hoe nieuwere builds onstabieler en buggier zijn dan voorgaande.
Ik ben zeer tevreden over het browsen maar de mail functie vind ik erg traag, ik heb het dus ook zonder mail geinstalleerd.
Ik gebruik Mailsmith. Alle features die Outlook Express heeft, alleen hij start direct op, crasht nooit en geen virus alerts :)

(dit is onder OS 9)
Onder OS X gebruik ik Mozilla en Mail.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Ik heb recentelijk ook een nightly build opgehaald maar ben maar weer snel terug gegaan naar de default van Slackware 8.0!

Dit is mozilla 0.9.1 g'loof ik en die laat tenminste alles zien i.p.v. images die vergeten worden etc. binnekort nog een kijken of ik al ga overstappen naar een nieuwere build.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 17:20 schreef CaDax het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat dat gewoon komt omdat het test releases zijn, meer voor de ontwikkelaars bedoeld.
Eigenlijk moet je die nightly builds even wegdenken en de official releases met elkaar vergelijken.
Pagina: 1