Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is toch werkelijk niet te geloven. Heb een Dell inspiron 17R besteld en half december gekregen met zo'n Noors toetsenbord. Direct aangegeven en zou worden gestuurd. Wel 5 keer gebeld met de vraag of ik het al had gehad...maar nee dus...en nu onderstaande mail....ben even flink uitgevallen...wat een stelletje PRUTSERS!!!!

Geachte heer ....,

Na aanleiding van ons telefonische contact, heb ik uw verzoek doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.
Helaas is het betreffende product niet meer leverbaar.
Ook zal dit product voorlopig niet voorradig zijn.

Ik wil u hierdoor de volgende optie aanbieden, om uw order te mogen retouren.
Hiervoor verzoek ik u vriendelijk de volgende gegevens toe te sturen:

-datum om uw order op te halen (minimaal 2 dagen in de toekomst)

Na ontvangst van deze gegevens zal ik verdere actie ondernemen.
Ook heb ik een dossier voor u aangemaakt en zullen u telefonisch / per e-mail op de hoogte houden van de afhandeling van uw verzoek.

Met vriendelijke groet,
Dell B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroundBreaking
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:09
Maar had iemand eerst beloofd het toetsenbord uit je notebook op te sturen?
Dat lijkt me sowieso al raar, of gaat het om een extra extern toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Noors laptop toetsenboard (van de laptop zelf zeg maar niet extern). Werd gevraagd of ik het zelf wilde doen of laten doen. Aangegeven dat ik het zelf wel kon en hij zou worden opgestuurd zodat ik hem kon vervangen (eventueel met technische telefonische ondersteuning). Ze hebben een bug in het Dell systeem die Noorse toetsenborden koppeld aan EU bestellingen...logisch...een pot nat voor die amerikanen blijkbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:58

Bolletje

Moderator Harde Waren
Het forum is niet de plek om dergelijke frustraties te uiten. Het doel wat je wil bereiken met dit topic is dan ook onduidelijk.

Dit topic is gesloten.