copy paste van andere post die ik al eerder heb gedaan, gewoon een idee...
Ik heb hier een lijstje met een paar componenten waarvan ik denk dat ze nog iets sneller zijn, ik heb het alleen een beetje snel gedaan, maar ik denk dat dit wel kan met elkaar:
Azerty winkel wagen link:
klik hier
Even kort wat er in zit:
Cooler Master B600 (600 watt psu, kan misschien teveel zijn, hier heb ik verder geen verstand van)
WD Blue WD10EZEX (eerste de beste goedkope 1 TB hdd, dat is wel de norm nu vind ik)
Club 3D Radeon '13Series HD 7950 (dit is iets wat ik niet zeker weet, gezien er geen levertijd staat bij azerty weet ik niet of hij nog leverbaar is)
Als alternatief zou ik je deze aanraden, die wel leverbaar is:
azerty link, de Sapphire R9 270X Dual-X OC
De hd 7950 is sneller dan de 270x maar ze liggen bij elkaar in de buurt volgens:
passmark benchmark lijst
verder:
Team Elite DDR3 (2 x 4 gb modules op 1333mhz)
AMD Black Edition - AMD FX 8320 (net iets sneller in bepaalde taken dan de i5 en later in de toekomst beter overclockbaar (met een goede koeler...), maar zal niet veel uitmaken)
ASRock 980DE3/U3S3 (een al redelijk oud bordje, laat je niet afschrikken door de pci 2.0 slot, de gpu's van tegenwoordig draaien nog prima op 2.0 sloten, zoek er verder maar op het internet naar)
Antec New Solution VSK-4000E (een redelijke atx kastje, ik heb zelf een antec 300, ik vind het een top merk voor zn prijs, maar das een mening.)
Totale prijs(met de 7950): €598,96 incl btw...
[
Voor 11% gewijzigd door
RareAMV op 02-01-2014 22:55
]