Printer gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Coen-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02-2023
Beste forum-leden,

Ik ben op zoek naar een printer voor het gezin thuis. We hebben nu een oude printer en die werkt niet zo goed meer, dus zijn we op zoek naar een nieuwe.

Wat we graag willen is dat de printer op 1 computer aangesloten is (of niet) en draadloos kan printen. Dus dat ik via de ene computer kan printen, zonder dat die in de buurt staat.

Ook zou ik graag een scanner in de printer willen hebben.

Voorkeuren heb ik niet, maar het liefst zo goedkoop mogelijk. Hoeft geen luxe apparaat te zijn.

We hebben zo'n 4 computers in het huis en als printen via de iPad kan, zou het ook fijn zijn.

Alvast bedankt!

• commondus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-09-2025
Canon Pixma MG5350?

• Coen-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02-2023
Aangezien we liever een wat goedkopere willen hebben, wat kan deze nu eigenlijk meer dan bijvoorbeeld deze: pricewatch: Canon Pixma MG4250

Die vind ik er namelijk goed uit zien.

Verwijderd

Coen- schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:53:
Aangezien we liever een wat goedkopere willen hebben, wat kan deze nu eigenlijk meer dan bijvoorbeeld deze: pricewatch: Canon Pixma MG4250

Die vind ik er namelijk goed uit zien.
Sluit ik mij volledig bij aan. Wij hebben hier ook zo eentje. Echt een leuke printer

Verwijderd

Je kunt de vergelijk-optie in de pricewatch gebruiken (ook al is die niet helemaal compleet): bijvoorbeeld: http://tweakers.net/price.../320118;291155/categorie/

De MG5350 (een jaar geleden 69 euro in een actie) heeft gescheiden kleurencartridges en de andere niet (wij wilden deze kopen maar we hebben toen een stapje hoger genomen wegens moeilijk leverbaar). Ik zou zeggen kijk even goed naar de prijzen en lees wat reviews. Ik heb ergens gelezen dat de MG5550 de opvolger is en die staat goedkoper in de pricewatch.

Waar ik op zou letten is of je imitatiecartridges kunt gebruiken en eerlijk gezegd vind ik de software (dat imagegarden) onprettig werken. Ik zou ook de meegeleverde softwarebundel bekijken.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2014 07:04 ]