VPN Traag instabiel bij avond gebruik (UPC)
Ik maak voicetracks voor een radioprogramma en gebruik daarvoor een thuis licentie van het Broadcast Partners software programma PCRadio 6 (Radio Automatiseringsoftware). Hiervoor gebruik ik een VPN verbinding van privé naar de productie pc in de remote studio. Dit zorgt nogal voor de nodige problemen.
Werk ik 's morgens of 's middags dan loopt het redelijk tot goed;
Werk ik 's avonds (vanaf 20uur) en /of in het weekend dat is de verbinding heel erg slecht.
Ik heb stellig de indruk dat hier het probleem ligt bij de UPC verbinding. Hoezo? Als ik een lijntje glasvezel van de buurman leen en deze verbinding gebruik werk de hele VPN verbinding als een tierlelier.
Ik gebruik UPC Power 120down en 6 mbit Up
De Radio Studio werkt met Glasvezel 60 down/ 60 up
Ik gebruik een Technicolor TC7200 modem in router mode
Wie kan mij hierin adviseren; wie kent ditzelfde probleem??
Ik zie met belangstelling jullie reactie tegemoet. groet Luud
Ik maak voicetracks voor een radioprogramma en gebruik daarvoor een thuis licentie van het Broadcast Partners software programma PCRadio 6 (Radio Automatiseringsoftware). Hiervoor gebruik ik een VPN verbinding van privé naar de productie pc in de remote studio. Dit zorgt nogal voor de nodige problemen.
Werk ik 's morgens of 's middags dan loopt het redelijk tot goed;
Werk ik 's avonds (vanaf 20uur) en /of in het weekend dat is de verbinding heel erg slecht.
Ik heb stellig de indruk dat hier het probleem ligt bij de UPC verbinding. Hoezo? Als ik een lijntje glasvezel van de buurman leen en deze verbinding gebruik werk de hele VPN verbinding als een tierlelier.
Ik gebruik UPC Power 120down en 6 mbit Up
De Radio Studio werkt met Glasvezel 60 down/ 60 up
Ik gebruik een Technicolor TC7200 modem in router mode
Wie kan mij hierin adviseren; wie kent ditzelfde probleem??
Ik zie met belangstelling jullie reactie tegemoet. groet Luud