Voor een opdrachtgever in het onderwijs ben ik momenteel een website in Wordpress aan het maken. Een van de mogelijkheden voor bezoekers is om een studieboekenlijst te maken, deze te submitten en later aan te passen. En daar loop ik vast omdat ik zelf geen ervaren programmeur ben.
Ik zoek een plugin of stuk code waarmee ik voor gebruikers een selectiemethode kan maken met 3 velden naast elkaar.
Veld 1) aanvinken van 5 soorten boeken (fixed)
Veld 2) titel van je boek (zelf te benoemen)
Veld 3) korte omschrijving van je boek (140 tekens)
Hiermee moeten bezoekers een gepersonificeerde ranking kunnen maken van de boeken. Daarnaast moeten bezoekers op een later tijdstip de lijst kunnen aapassen (schuiven van de nummers uit veld 2 met 3)
Ik weet dat het een lichtelijke brutale vraag is op Tweakers, maar als het eenmaal up&running is zal ik op het forum het eindresultaat posten zodat jullie kunnen zien hoe het is geworden. Eventueel kan men zich later als testers opgooien als je het leuk vind
Alvast bedankt, Lukas
Ik zoek een plugin of stuk code waarmee ik voor gebruikers een selectiemethode kan maken met 3 velden naast elkaar.
Veld 1) aanvinken van 5 soorten boeken (fixed)
Veld 2) titel van je boek (zelf te benoemen)
Veld 3) korte omschrijving van je boek (140 tekens)
Hiermee moeten bezoekers een gepersonificeerde ranking kunnen maken van de boeken. Daarnaast moeten bezoekers op een later tijdstip de lijst kunnen aapassen (schuiven van de nummers uit veld 2 met 3)
Ik weet dat het een lichtelijke brutale vraag is op Tweakers, maar als het eenmaal up&running is zal ik op het forum het eindresultaat posten zodat jullie kunnen zien hoe het is geworden. Eventueel kan men zich later als testers opgooien als je het leuk vind
Alvast bedankt, Lukas