Toon posts:

[Mail] Afzender blokkeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik zit hier met een zeer vervelend probleem. Ik krijg sinds enkele weken gemiddeld vijf franse spam mails toegestuurd. Ik dacht eerst dat dit gewoon reclame was en dat ik mij kon uitschrijven. Dus ik heb de niet zo slimme zet gedaan om op de knop uitschrijven te klikken. :/ Sindsdien is het alleen maar erger geworden.

Ik merk dat de geadresseerd altijd begint met mail@iets.com. Weet iemand of het mogelijk is om het deel voor de @ te blokkeren zodat ik geen spal meer binnenkrijg?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-07 11:44

ShadowAS1

IT Security Nerd

Er zijn ook vast heel veel legitieme mails die met mail@ beginnen. Dus of het blokkeren van dat een slimme zet is is ook maar de vraag.
En volgensmij kan dat niet zomaar.

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Je vertelt niet zoveel, maar als je bijvoorbeeld gmail hebt kun je een filter aanmaken en die naar de spambox verwijzen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 15:15

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Als er altijd een afmeld knop in zit kan je filteren op unsubscribe op deze manier filter je 9/10 ongewenste email er uit. Voor mij werkt dit perfect maar kan natuurlijk wezen dat je bepaalde acties van bedrijven wilt blijven volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

moet je dan wel op filteren op unsubscribe en mail@iets.com

maar ja de ts verteld verder weinig. elk fatsoenlijk email programma kan dit verder wel

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:53
Het probleem is dat je nu gevalideerd hebt dat je mail adres echt is en er een mens achter zit.
Je mail adres is nu geld waard op de 'SPAM' markt.
Bereid je dus voor op nog heel veel SPAM/virussen/scam mail.

Er zijn maar twee oplossingen: Investeren in een goed SPAM filter/Anti-SPAM software
of je mail adres weg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:19

lier

MikroTik nerd

Kan je misschien nog wat informatie geven?

- Is het een mail adres van je provider?
- Welke mail client gebruik je?

Je zou nog kunnen overwegen om te achterhalen waar de mail vandaan komt, zodat je contact kan opnemen met de betreffende provider.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Pagina: 1