iPhone 5s automatisch opstarten elke ochtend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 11:17
Hallo,

Mijn vorige telefoon (Nokia e72) deed ik 's nachts altijd uit om op die manier niet in mijn slaap gestoord te worden en natuurlijk om batterij te sparen. De wekker van deze telefoon schakelde het toestel dan automatisch in. Bijkomend voordeel was dat ik ook meteen wakker werd.

Is dit ook mogelijk met de iPhone 5s? Ik heb de wekker ingesteld en het toestel uitgeschakeld, maar dan gebeurt er niets. Is dit een aparte instelling? Of is dit niet mogelijk omdat de telefoon wellicht weinig stroom verbruikt in de stand-by?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nee, dat kan niet. Als je niet gestoord wilt worden echter, daar is wel een functie voor: je kunt de Do Not Disturb-fuctie daarvoor gebruiken. Die vind je in de instellingen. Als je die aanzet laat je de telefoon aan maar maakt 'ie geen geluid en licht het scherm ook niet op als er een telefoontje of sms binnenkomt (tenzij die aan instelbare voorwaarden voldoet).

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Misschien dat je eens onder "Instellingen" naar de "Niet Storen" optie kunt kijken ;)

En wat stroomverbruik betreft: In die "Niet Storen" stand verbruikt je iPhone ansich niet veel stroom. Stroomverbruik op een iPhone (en willekeurig welke smartphone) wordt veelal bepaald door de app's welke continue toegang hebben tot extra functies als in bijv. de GPS en/of Bluetooth module.

Op een iPhone kun je deze dingen eigenlijk per definitie allemaal uitzetten onder "Instellingen -> Privacy" en pas weer aanzetten als JIJ persoonlijk van mening bent dat een App daar gebruik van moet kunnen maken.

[ Voor 74% gewijzigd door Will_M op 02-01-2014 15:52 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:03
De vliegtuigmodus kan ook nog. Voordeel van "niet storen" is dat je kunt instellen tussen welke tijden die modus geldt - bv elke dag van 23:00 uur tot 7:00 de volgende dag. Vliegtuigmodus moet je zelf weer uitzetten.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 11:17
Thx, ik ga de "niet storen" functie instellen. En ik ga de privacy nog even nalopen.