Met Logitech Harmony Smart Control alles AAN zetten?

Pagina: 1
Acties:

• GbE8
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-05-2023
Om een einde te maken aan afstandsbedieningen van de samsung tv, het kpn kastje en de bose installatie heb ik een Logitech Harmony Smart Control aangeschaft. Met deze Smart afstandsbediening kan ik nu alle apparaten in 1 keer uit zetten maar alles in een keer aanzetten lukt mij niet met de Smart afstandsbediening dus heb ik nog 4 afzonderlijke afstandsbedieningen nodig of de app maar dan nog twee in plaats van een apparaat waarmee ik alles kan.

Wie kan mij helpen om met de Smart afstandsbediening ook alles in één keer aan te kunnen zetten?

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41
GbE8 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:32:
Om een einde te maken aan afstandsbedieningen van de samsung tv, het kpn kastje en de bose installatie heb ik een Logitech Harmony Smart Control aangeschaft. Met deze Smart afstandsbediening kan ik nu alle apparaten in 1 keer uit zetten maar alles in een keer aanzetten lukt mij niet met de Smart afstandsbediening dus heb ik nog 4 afzonderlijke afstandsbedieningen nodig of de app maar dan nog twee in plaats van een apparaat waarmee ik alles kan.

Wie kan mij helpen om met de Smart afstandsbediening ook alles in één keer aan te kunnen zetten?
Je moet even via de software 1 of meerdere activiteiten aan maken. Dan doet ie precies wat jij wilt.

De software werkt erg makkelijk, dus gewoon even proberen.

• GbE8
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-05-2023
Rogar,

Dank voor je snelle reactie. Ik heb het geprobeerd maar kan alleen tv of film modus toevoegen aan een van de 3 programmeerbare knoppen van de afstandsbediening of kijk ik verkeerd en kan het wel?

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41
GbE8 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:33:
Rogar,

Dank voor je snelle reactie. Ik heb het geprobeerd maar kan alleen tv of film modus toevoegen aan een van de 3 programmeerbare knoppen van de afstandsbediening of kijk ik verkeerd en kan het wel?
Heb je de software gedownload, je Logitech aan je computer gehangen en een activiteit aangemaakt?

Lees dit anders even door: productreview: Logitech Harmony Smart Control review door MrBreaker

[ Voor 18% gewijzigd door Rogar op 02-01-2014 19:35 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je moet inderdaad die software downloaden en dan alle stappen doorlopen. Je moet aangeven welk apparaat het geluid weergeeft, het volume regelt, op welke input je tv moet staan, etc... En je kunt dan ook meteen meerdere activiteiten aanmaken waarbij je per apparaat kunt aangeven of het aan moet staan en zo ja, op welke input. Ik heb zelf een "Watch TV", "Watch a movie" en "Play a game" activiteit voor tv kijken via de digitale tuner die in mijn tv is ingebouwd, een film of tv-serie kijken via XBMC of een spelletje spelen via de PS3. De afstandsbediening houdt zelf bij welke apparatuur al aanstaat, zodat de tv niet opnieuw aangezet wordt als je tussen de activiteiten schakelt :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards