Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-10 21:41
Ik weet dat topics over het veranderen van Emei nummers niet zijn toegestaan maar ik zit toch met een serieus probleem

Ik heb een Nexus 5 vanuit Amerika meegenomen. Twee weken daarna ben ik met de telefoon naar Japan geweest en had daar problemen om op het netwerk te komen. Na die tijd kwam ik in nederland niet meer op het netwerk. Ik heb geprobeert om een andere radio en zelfs ROM te flashen maar dat hielp niet.

Nu blijkt dat als ik de Imei opvraag dat de Imei verdwenen is. Hij staat nog wel op de doos en de achterkant maar niet meer in de telefoon.

Iemand enig idee wat ik hiermee nog kan doen? Ik heb geen backup gemaakt van de EFS folder.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

• Prulleman
  • Laatst online: 10:08
EFS is iets voor samsung toestellen, bij andere telefoons zou je deze niet zomaar kwijt kunnen raken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2003518

waar het probleem dan wel in zit weet ik niet..., maar je hoeft het niet te zoeken in een EFS restore

Strava

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

TommieW

Numa numa.

Na een simpele Google zoekopdracht. Heb ik dit gevonden. Heb je al gedaan wat er daar aangeraden wordt?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• MXL
  • Laatst online: 25-10 21:41
Ja, nu twee keer geprobeert. zowel 4.4 als 4.4.2.

Ik baal er ondertussen enorm van, dacht een mooie telefoon te hebben gekocht maar heb er nu ondertussen niets aan.

Ik ga maar eens kijken of ik via LG nederland er wat mee kan. maar aangezien ik hem uit de US heb geef ik mij weinig kans.